今天
超開心
唱衝出世界唱到痴哂線
好似食左興奮劑咁~
連數學英文堂都唱
唱到超勁....
坤哥超勁
2堂數學可以作哂成首衝出世界
作到超好笑
作佢每日比人反台既感想= =
中文堂miss恩叫坤哥講
「我對保育古建築的看法」
佢又唔講
平時講「爆大技」,「比番部計數機我啦」
等等既野又勁大聲....
出去講「我對保育古建築的看法」又講得咁鬼細聲....
搞到我地要留堂18分鐘(好似係)
仲要比人圍「嘔」
超慘~
-------------------------------------------------------
學習大使後,本身話要留
但係有兩個人冇到
下次留double...
變左我地慘....
-----------------------------------------------------
番到屋企食完飯
之後去左買野and影印身分證副本
買左對波鞋
之後就番黎了
訓教 .......
|