chanshufung
暱稱: ...
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
同學,安息吧!!
Over!!~~
開心指數:85%
好緊張XD"
嘟!!
文章分類
全部 (91)
未分類 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 506
今日人氣: 19
累積人氣: 2494
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 5 日  星期六   晴天


開心!! 開心 分類: 未分類

今日
真係做左好多野
又去左國泰城
又去左MK買槍~
----------------------------------
9:45a.m,出發
去國泰城參觀
由落車果一刻到食飯果一刻
都要講英文~~
我同謝偉係同一組
每組都有一個空姐
一個義工(應該係)
我地組個空姐好靚女呀@@"
謝偉除左食飯果陣講野之外
其餘時間都幾乎一言不發
至於坤哥
我就唔知佢點喇
因為佢唔係我地組
食「午飯」
得2條腸仔,2粒燒賣,幾舊三文治
不過可以任攞汽水
我同謝偉飲左2杯
食完野就要講果位靚女空姐講再見啦
我仲+左佢msn添~
番到學校就解散左
我,謝偉同坤哥一齊放學
玩開口中
坤哥比我同謝偉屈機
仲話要msn串爆我地= =
坤哥個樣好好笑~
-------------------------------------------------------
番屋企汁野後
就出旺角了
行左三個槍鋪(三軍,名槍,War 4)
有兩間M4都冇貨
所以就去左War4買
War4都係得番一支咁大把
比我買左
本身我唔夠錢買彈
(我帶左$2200,槍+電+電線+叉電器=$2180)
個老闆竟然送左包彈比我(4000粒,價值$48)
佢真係好人!!
-----------------------------------------------------------
番到屋企試槍
支槍好好用
不過重手左D
搞到我有時射唔中
慢慢練啦~