hello,各位
又唔知幾耐冇打過喇
真xxxxxx
-----------------------------------------
今日去左踢波
本身得我,何振東,古晉偉,劉亮輝,陳康彥
最後連雷樹坤都黎埋==
無奈中...
練練下佢地仲要玩「pair牌」==
令我更無言....
之後出番場時
有隊人叫我地一齊踢..
簡稱"鬥波"
5打5
得3個足球隊...
咁就搵埋陳彥and劉龜..
估唔到佢地兩個都幾有影響力..
兩個踢後面真係唔錯..
不過今次真係跑到我有少少斷氣既感覺...
7人場踢5個..
仲要走前走後..
但係焦點在於我既幸運指數
係-50%
有勁多攻勢
個波仲要係我腳下
我太約射左8中龍(同個龍門一對一)
有4球中柱1球中楣兩2球比龍門托左出界1球比龍門收哂
比古晉偉問:「你收左人幾多錢呀?」
唉...
我只可以用兩個字表達自己既感受:
「激死」
但到最尾我地都贏左
我入左一球..
激死...
番到屋企即刻沖涼..
沖完後隻腳近乎行唔到
激死..
|