今日係考試既第二日
考英文,普通話and中文聆聽
我唔可以話好簡單
只可以話唔難
英文考成點囉喎....
唔知
普通話and中文聆聽囉喎...
唔知..
all唔知
嘻嘻^^
不過今次考試的確比統測易左
可能係我統測後專心溫書and努力溫書吧!
不過最終係點都係睇成績...
希望能夠達到自己既目標啦!
聽日放假
要爆溫書
一定要做到自己既最好
後日要考科學,地理and Eng listening
好驚地理
所以要爆溫
大家都要努力啊
To某某人and某某人二號:
你要特別努力啊!!
我一定支持你^.^
|