今日...
真係好忙xd..
朝早6:30起左身
去左明愛足球場跑步+踢波..
有東東,許智傑,鈴鈴,羊...
許智傑竟然跑到流鼻血...
可憐既係D紙巾用哂....
「lucky boy」~~
不過都止左一陣血....
但係走個時又流過...
仲要噴血...
希望佢冇事啦^3^
然之後
就去左吳景屋企叉M4舊電...
因為一陣1:00又要去打wargame+虐待煎羊..
嘻嘻@@
另外,
期終考試即將來臨了...
我要加倍努力溫書
目標係殺入全級頭三名...(因為有獎+自己開心)
唔會辜負某好朋友and老師們既期望!(Mr.A:你攞到先算啦...哂氣)
(我:攞到既話你就死)
(Mr.A:睇死你攞唔到)
(我:你遲早衰係我手上...睇著黎)
(Mr.A:睇下點囉....)
備註:Mr.A講既野同我阿爸玩野個時係有90%match
|