今日考歷史and通識~~
歷史我一向唔差
我諗今次都有>80
但通識就....
難到喊...
希望合格- -
仲有英文既oral就考完lu
我最期待既並唔係悠長既假期
而係各科既成績and下學期既成績表....
想睇下自己有冇進步(應該冇T^T)
不過點都好
在此我要多謝一直支持我既人
雖然我識呢D人唔識耐
但你地一直係我身邊支持我
真係好多謝你地
*****************************************
今日考完試之後
同何振東,lam,陳傑森,劉龜,葉奕山,陳彥,梁宇去打羽毛球
今次比較悶
因為打打下比人趕走左~~
何振東都冇book場
就偷偷地去打- -
搞到比保安問個時口啞啞
又要走
打打下又冇得打- -
搞到勁早番屋企...
在此奉獻大家一句:
唔好諗著混水摸魚- -
亦同東東講一句:
以後唔好咁喇- -
***************************************
悠長既假期
坐係屋企等死
死因:悶死
上硬頭條
內容:
悲劇連生的東涌今天又有慘劇發生,死者係一名中二的樣衰學生,呢個學生毫無長處,因此一早已患有極強烈的抑鬱症。這學生在某天突然死亡,經法醫檢查死因,證實死因是悶死..................
就係咁啦...
不過我唔捨得大家既...
我當然會同fd去下踢波啦@@
嘻嘻嘻嘻^^
|