今日.. 考科學,英文聆聽and地理~~ 科學and地理都做唔哂~~ 因為我寫字寫得太慢喇... 份卷對我黎講都唔算少.. 所以做唔哂 但係明明琴日溫左幾個鐘.. 今朝都溫左一個鐘 但都係做唔哂 天啊!!今次科學應該考得差過地理~ 慘喇... 有信心個科反而差左.. 冇信心既地理反而好D.. 這算是甚麼道理!! 超傷心!! 下星期二考Maths+Eng Writing+computer studies 希望考得好D啦!! 大家都要加油啊~~^^