呢幾日都有落雨..
令我既心情都有少少鬱悶
另外
仲有面對沈重既考試
老師想我考得好
屋企人想我考得好
我自己想考得好
朋友都想我考得好
搞到我有D壓力...
而且我既目標係全級頭三名...
壓力真係不斷咁湧埋黎
壓力大
憂慮亦多...
雖然已經早左一段時間溫書
但係有時溫書都係冇辦法專心到..
個心唔知諗緊乜...
自信開始下沈
每日係書包到見到咁多書
本本書都有成百幾兩百頁咁厚..
開始有少少驚
驚溫書記唔入腦
驚專心唔到
驚考得唔好
驚辜負支持我既人...
好多野驚...
期終考試哩個咁強既炸彈
我應該點去拆除呢?
全級第三呢個目標
我又可唔可以達到呢?
哩兩條問題足以令我諗爆頭
奈何
點諗都冇用
結果係點始終都係要靠自己
然而
又產生左一條問題:
我能唔能夠做到呢?
人開始倒下...
屋企人愈係叫我唔好驚/比信心自己
我就愈係驚and愈冇信心..
點算好.....
點解我之前既考試測驗既自信唔見哂架...
邊個偷左...
唉~~
|