今日去濕地公園 之後番屋企扛機 一個字講哂: 「死」 死因好多種 1.嘔死(因為搭車去個時架車勁大陣味,令我超想嘔,留意係想嘔,唔係真係嘔出黎) 2.熱死(天氣勁熱,在太陽下曝曬五秒都流汗) 3.悶死(超悶,悶到死) 4.開心死(因我既預言:在cso狂爆何振東頭,我實現左,不過其實唔難~) 琴晚冇睇世界盃 慘... 因為今日要番學 今日有得睇番lu~ 呀sir話我攞三個獎 唔知係唔係真既呢? @@ 今日又派左暑假作業 要同佢地發展地下戀情lu~~ 哈哈^^