今日七點半起左身
約左某兩個人去跑步
去到明愛足球場個時見到有班強壯既人
(應該都超過18歲=0=)
本身諗著跑下就算
點知佢地叫我出去踢波(因為佢地有13個人,差一個先可以平均分成兩隊)
個時真係超驚+驚訝
諗著唔踢(因為我超廢==)
點知坐係我隔離個兩個friends都叫我出去踢= ="
咁我唯有"硬著頭皮"出左去
仲要有個人埋黎同我握手,佢話「歡迎你既加入」
真係超無奈...
不過踢個時又覺得唔係咁差bo..
但始終個D人大過我好多
無論年齡,身型,體格都勁過我
所以我只係入左一球
(嘆氣中....)
不過都有唔少既埋門機會
只係把握唔到
佢地都好好
唔會話罵人...
佢地仲請我飲左罐可樂=="
雖然踢得都幾辛苦
但係呢個可以話係為左我7月份巴塞足球學校比賽既最好操練
希望比賽個時我表現好D啦^^
加油~
|