今晚同琴晚睇世界盃都睇到超high 可能係因為巴西對荷蘭 我支持荷蘭 而荷蘭又贏巴西2:1 今晚阿根廷對德國 我支持德國 而德國早係3分鐘已入波 話說係2分鐘個時德國有個自由球 離龍門都幾近下... 我個時講左句 「德國唔會三分鐘入波呀嘛?如果真係入左,阿根廷球員實比馬勒當那轟炸..」 我爸爸講:「冇可能」 點知真係入左.. 真可笑 講起踢波 聽日要去標小比賽 要加油丫!! 德國都要踢好下半場~ 唔講 睇波先~~