7月9日至7月12日係學校四日三夜既生態營
我參加左...
今日終於完結了~
我同一眾朋友都玩得好開心:
7月9日:
第一日既活動
呢一個既活動係要落水既
沙灘又有勁多沙
所以搞到我對白飯魚全部係鹹水+沙
咁我就覺得十分之冇癮and覺得唔好玩
仲有D後悔添~~
之後夜晚玩左D好好玩既game
後悔感覺開始消退了!
宿舍都幾舒服
有冷氣機and癱落張床度
兩樣加埋就超舒服~
不過canteen既野食就差D lu~~~
**********************************
7月10日
第二日既活動
朝早7點幾要做早操~
晏就去左行山
由薄扶林水塘行上太平山頂
都冇咩野
唔算累
不過
之後仲要行條咩..生態咩..徑
總之全程可以睇好多植物
係山頂上望落去個維港都幾靚
有相架@@
不過因時間關係
想要就自己問我攞啦@@
回正題
如果呢一日既體力勞動較大
但仍不滅我的興奮
對第三日仍是充滿期待
晚飯後
又是團體活動
真係十分之開心!!
*********************************
7月11日
第三日活動
早上如昨天一樣都係要做早操
晏就去左整太陽能車
我整左好耐-__-
整到四點幾(雖然其他人都係...)
整完之後其實可以去自由活動
去享用營地既設施
但係我冇去
反而5:xxp.m.仲同陳晉旻去食飯^__^
$30一碟吉列豬排飯=0=
不過超好食
份量又唔少
所以都飽
正經食晚餐個時一碗飯都食唔哂@@
哈哈^^
因為味道差好遠
夜晚就聽溫麗芬老師同迪家sir既講座
玩得都好開心
個日仲係我既好朋友詹澤揚既生日
呢日發生左好多惹笑既野
例如我既百變臉@@
真係好開心!!!
****************************************
最後一日
亦即今日
太陽能車比賽
好玩~
十分之有趣既太陽能車撞埋一齊都幾搞笑
我都唔知點形容~.~
食完飯就搭車番屋企lu
成個營既行程大概就係咁喇
總括黎講
呢個營唔單止令我學到關於生態既知識
仲令我認識到更多唔識既同學
同埋令我同原本識既朋友變得更加熟落
最重要既係得到做人處世既道理
四個就可以講哂:獲益良多~
同時
今日之後就好少會見到迪家sir lu
所以係呢個營我都會珍惜同佢傾計既時間
不過
迪家sir走始終係事實
讓他成為我永遠快樂的回憶吧!
再次回正題
如果下次有呢種百利而無一害既活動
我一定會參加!
充實自己~~
|