今日...
無啦啦唔見左粒扭計骰==
真「lucky」
放學之後
同教波既阿sir玩射人
我地贏左^^
然之後
好多阿sir就黎左踢波
包括有馮sir,郭sir,羅sir,唐sir,oscar等等
超開心^^
不過踢踢下比oscar個膊頭撞到個嘴唇
流血...
but仍然好開心
到最後有D人走左個時
我地都想走
但又唔捨得呢個咁快樂既時光
所以就踢埋最後三分
but得番我,傻振東,劉梓,鍾樹懷
但因為阿sir個邊有5個人
所以叫埋詹澤揚客串
詹澤揚守龍技術十分「高」!!!!!
全避波
一開波個時我,東,劉梓做左一個「三角撞牆」
撞得超靚
最後由我單刀
同羅sir一對一
我竟然通左佢渠
lucky!!
之後劉梓又勁好彩咁入左一球...
但阿sir最終都係贏左3:2
最好笑就係當馮sir攞到波個時
我地就狂叫Miss Chan
之後次次都失手(除左最後一次)
而最後一次就係佢推左落三分線射波
雖然係入左
但係力量係屬於細力
證明有效^^
雖然今次輸左
但係都好開心
好唔捨得呢段時光
希望下次再可以同阿sir切磋球技@@
|