由假期開始以黎 以經冇打blog啦 因為唔係好想打.... ............... 今日12:00a.m.之後 就係2010年啦 唔知大家係新既一年有咩期望呢? 唔理有咩期望都好 大家都一定要加油 知道嘛? 我有咩期望?.... um.... 唔講得~~ 離我最近既期望 就係今次考試考好D 可以考到頭8名(全級) 嗯~ 加油!! 你地都要加油呀~