今日係聖誕節聯歡會
首先同大家講聖誕快樂先
年年都一樣
番到學校係食,聽,玩
聽:聽歌,聽講座
玩:咩都玩
食,有咩食就食咩
聽歌同唱歌都好high
2009年既上課日就結束在今天
從今天起至2010年1月4日
我就悶爆(除左番學校練波)
番到屋企見無聊
同詹,劉梓番學練波
踢左好耐(2:00-5:30)
練射波
練練下見到瞳瞳
佢睇,睇到悶就話想執波
點知我炒高左個波
撞到條柱反彈中左佢的面
佢係咁話好痛....
.....
射波射左3個半鐘
都射都幾球掛網既...
去到5:30
就番屋企
真係勁累
踢到隻腳腫左~~
不過而家都冇乜事
夜啦,訓教!!
|