注意:以下日誌的用詞可能比其他日誌粗俗,敬請原諒~
今日真係火到爆
第二個小息時
3B班去左地下換杉
上PE
我想去還番支筆比楹楹
所以就落左去
番上去果時
條kai佬
姓趙名柏霖
行係我後面
冇啦啦一野插落黎我度
我送番一拳2-3成力既比佢
打中佢前面既膊頭
佢話:「你打中我條肋骨呀x街」
我想講:「好心你讀番多幾年先黎啦,嘈,嘈乜屮呀?」
之後野都未講佢就舉高個拳頭打落我個背脊度
黎佢個款都出左唔少力
打到我一D都唔痛
仲衰過何榮彰
我又想講:「好心你,番屋企練番幾年拳先黎搵我啦
你當你好有料呀,死kai佬,邊個係你後面撐你呀
冇囉,番屋企訓啦契細佬!!!」
不過我唔想打交
「忍耐係中國既傳統美德,我要將佢發揚(除左對何榮彰and詹之外」(想嘔)
而且
之後傻權同我講
「算啦,多一事不如少一事」
我放過佢
下次佢夠膽整我/整我D朋友,甚至我愛D人既話
我要佢瘀哂番屋企
真係呀...
我都唔想講埋D咁既野
但係今日實在太嬲啦
唉,算啦
無謂為左呢D人大動肝火
-------------------------------------------------------------------
今日火警演習
梁宇係咁講
「我D老婆仔女得我養架」
我就話:
「我父母老婆仔女呀麻呀爺細佬妹都得著我養架」
好好笑
今日早放3:15
好似係因為有小學既人黎參觀
所以要清場
連波都冇得練
番到屋企悶爆
死~
|