今日..
心哥冇番
唔知咩事呢?
不過真係好開心
上左4堂媽咪chan既堂
最衰我電腦堂唔係下半班啦
唔係既話又可以對多媽咪2堂
可惜...
好羨慕下半班!!
--------------------------------------
今日我,何東東,劉梓健都唔洗學習大使
因為我地要練波
今日練波都唔係好累
練完之後古晉偉請飲野
仲載我番屋企添(踩單車)
番到屋企打邊爐
唔係好飽....
---------------------------------
明天(12月10)就係我生日呀
有冇人記得呢?
唉,應該都冇架啦
灰....
死人何榮彰
今日係媽咪爆我明天生日
打爆佢
打爆佢...
.....
|