我同她一個天一個地,我同她又唔係熟識喎,她之前點對我她自己心照啦!總有好在我同她唔同地方做野的好彩呀!她之於做什麼就不清楚了,反正我同她一點都不熟,同她又唔係朋友。
我加人吔既facebook我喺返工同人吔熟咗了,我先至加人吔個facebook啫,但係她就見我加人吔個facebook她就走加人吔的,妳又唔係我間公司度做的妳做咩走去加先。人吔都唔識妳....
係下午2點幾咁無啦啦!就有人按門鐘的,我以為係管理處啲人按門鐘原來不是,我去望原來係郵差佢就話有封掛號信封信係我哥既!佢就話妳可不可以代簽,我答佢話不能代簽的。
佢吔依家清埋啲假期好似,我見她都編佢吔啲假都差不多就清完咁,就算她清佢吔啲假又點,做來做去又係得兩三個睇場的。無架啦!依家生意咁靜都唔使放咁多員工係度的。
想講她不恨有沒有另一半妳自己的事了,我就算我自己有另一半都不會同妳講吧!講緊婉儀妳擔心自己好過吧!我有可能會快過妳都末定的,我怕妳沒有人要妳啫。妳皮膚又不好的