做幾年又搬鋪再做幾年又再次搬鋪的,都搬咗三次了,搬都很很很累累累,一唔係就鋪租貴的,一係就佢唔同人吔減租的。佢做啫又唔係我吔做,唔講了講嚟做咩,佢都不受接意見的人。
以後逢星期日佢話要去飲茶都好的,就算阿媽唔去我都唔會去飲茶了,經過佢掉低我一個係酒樓等拿點心的。佢自己就走去買嘢佢都沒有良心的人嚟,佢以後自己去飲茶啦佢。
平時閒日就日日去飲茶,但我爸爸就瞓過頭瞓到8點半先至起身,咁阿媽就唔去就話要執野,咁咪同佢去飲茶囉!其實我都唔係好想同佢去飲茶,咁都食完佢就去買單,佢就叫咗啲點心。
我家姐拿親啲假都係為咗去旅行佢,佢今年應該都沒有得去泰國旅行我家姐,去到沒得去了。我諗佢恕都沒有用啦!咪當放少啲假囉佢。佢申請放假佢轉頭就要返工佢。
我對自己爸爸係零關係我同自己爸爸都無題講的人嚟,最叻就係多數講錢又完又錢咁,有時對住佢都好煩煩煩,我已對佢心哂淡了我不會再理佢咁多野的。