我爸爸永遠最最叻叻就係發脾氣同打人的,無樣叻爭係識得用發脾氣嚟解決問題的人,都唔可以座低嚟慢慢點解決問題的人嚟。講唔夠兩句就話要死又性,有時我頂我自己爸爸不順
政府又向員工即係打工仔派發9千蚊,係派俾月薪果啲打工仔喎,我呢啲兼職都沒有得拿了,因我唔係長工我沒有得拿正常既!最快6月頭申請,6月底就有得拿到9千蚊。佢吔應該有掛!
我家姐日日就係個Group講咁多廢話的,講完又講好煩我都唔係好想知妳講什麼的,講理啲廢話無實際的。講嚟把鬼咩!開嚟做咩個Group我家姐哂氣佢。得閒無事做佢。
我家姐嚟緊呢星期佢都要返工變咗佢拿果啲佢都沒有得放,都有得放既不過就少啲,都話佢拿啲等於無拿過的。我心諗佢拿啲假又係係屋企的。佢都係返工好過啦!好過妳係屋企
我家姐永遠放假她都係以自己優先放假,有時編自己放咗先有時編咗啲長工放假先。總之佢永遠都係係優先既一個啦!佢一得閒就座低編編編間期。