今年清明節比舊年冷清得多了,因現在要限住兩三個去掃墓的,又唔可以多四個或以上。連賣祭品生意都冷靜得好好多的,因依家肺炎關係樣樣都要局住的。
我家姐改間期改咗兩次了,果頭出完無耐又唔使隔一日又再又改間期,她好似改長工啲間期。不如妳出之前想清楚先至好出啦!哂紙她出完出改完改咁,不如妳唔好出間期的。
公司居然有口罩訂喎,一向她都不會派口罩俾員工每一個口罩先,公司邊有咁康概派口罩俾員工架,今次又咁好喎話可以訂口罩有同事需要就向她訂的,一個口罩就買160一盒的。
公司生意下降關係,連長工都逼住放無薪假的,點止放無薪假總要扣人工的。真的慘慘你吔放無薪假都算了。總要扣人工喎!所以你吔咩都慳住洗囉!真的慘啲長工的。係全部扣
我好彩我當初無答應我家姐話轉咩長工啫,她依家又要重申再出過另一張間期了,都係果句因應政府喎她,所以長工啲假咪有變囉!低死囉她咁鐘意改來改去的。改到夠妳。