我依家都盡量都不會再答應同再幫我家姐返咁多Dinner了,沒有必要就不要返咁多的。因近期太多遊行關係加上有時夜晚搞最多的,以免自己又沒有車撘所以我不會幫她。
我發夢居然同妳嘈吵囉!想到沒有想過的,都唔知係唔係係公司同妳嘈得多關係的。因為她真的俾人吔極多投訴多數都係同事投訴最多的。都算我係夢境都要同嘈妳karen
今日走去問jeff問話昨日個蛋糕是不是她自己賣的,佢話我答我話係喎,其實我猜到她自己訂蛋糕俾自己食啦!因今年都沒有人賣蛋糕俾她食她咪自己賣囉......自己真的慘了
她今年同牛記既同事同她一齊慶祝生日係提早同慶祝生日的,個蛋糕應該她自己賣啦!邊有同事記得她生日的,她自己賣蛋糕俾自己食已經很好了。都沒有記得她生日......
今晚沒有賽馬跑喎,係馬會臨時取消唔跑夜馬的,取消哂八場賽事,咁咪總好唔使跑呀!連我爸爸咪可以唔使係度擺住部電視機,睇太多都沒有用了。睇少一兩日都沒有壞的。