我爸爸都唔發咗咩神經話去行山的,7點幾多分定8點幾多分,佢就話去飲茶飲完茶就話去行山行山應該唔係著運動衫同著行山鞋咩,但佢唔係就著平時開工果d衫的。
咁咪撘電車座到去總站囉!座到總站咪落車都知佢都唔識行的人,又要扮識又話自己睇過電視的人,你識咩識賭馬同煲煙等等。以為我好想去行山咩,都係佢無啦啦去行山。
佢著既衫已經都著錯了,去行山就應該著運動衫同著行山鞋既,佢就著平時開工果衫同果條褲。佢著來著去都係果件衫啫!佢都唔去買衫俾自己著的人,佢爭係要我買俾佢著我都廢事去買的。
行到我好累累累,佢都不理人感受佢話就話去行山,佢著既衫已經都錯唒!佢自己唔識行就問人吔點行吧!佢總要問非所答人吔教你點行過去你就只去左手果條人吔教咗你了你就係都要行果條路既!路住佢行都哂氣架,佢又要叻又威的人,佢又唔聽人吔講又不接受人吔意思的人講來做咩!行完之後就座車返回家中,係出面食完野就返回家中了。行到好累累累!下次都唔去行山,因為佢依家要做多d運動佢。 |