我整個10月份都機乎都俾我放哂了,不過又不用灰心星期六有得返不過返一日的。好過無吧!講真日日係咁搞事邊有生意做我吔,日日就七下七咁點做你話係唔係先。
依家晚晚港鐵都要10點或11點就要收車,有時就又話下午二點又話有個別站話要關閉等等喎。所以夜晚屋企既人都留意港鐵的,就算無地鐵座咪撘巴士的。一樣有車撘既!
我10點左右到的,我係自己屋企既外面聽到有人叫口號的,但係就唔知係邊度傅來架!跟住叫咗幾次無耐到就唔知樓上既居民聽到就鬧佢吔班哀人的。鬧完就佢吔就無再叫了。
以後逢係去人吔屋企座都唔盡量唔好去搞人吔任何野的,用眼睇就算了搞到唔好搞咁樣做好無禮貌架!人吔都唔鐘意你去搞的。所以我爸爸緊記唔好再搞人吔d野的.....