我爸爸真的很失禮人,去吔屋企座都算了爭係座低傾仔就算咪得,佢是不是就搞人吔個櫃子搞完搞咁,佢總要入吔間房間搞人的東西的。佢真的很很失失禮禮人佢.....睇咪算總要搞人吔d野做你間屋又唔係你既!阿媽同佢講咗唔好搞人吔個櫃了,佢總話睇人吔裝潢喎。
我爸爸真的多管閒事的,他無啦啦走去打電話俾住觀塘既親戚約出來話請佢吔飲茶喎,我心諗你有冇再得閒啲佢吔諗住請幾多得幾多嘛佢,佢有一半其他會得閒做媽媽唔使湊女。
我哥哥真的很麻煩他自己唔係屋企瞓覺的,借個位放風扇都唔得又唔俾放的,你自己又唔係我吔屋企瞓覺放又唔俾放真的很麻煩你。連阿媽都唔理佢了。總之佢就麻煩啦!
佢吔下星期開始Dinner開始時間同營業時間去到9點半結束然後就收檔的,然後就10點就關門的,都知道依家生意太靜都沒有人來食野了。佢吔應該全部都要收工咁早關門的。
我昨日同我阿哥一齊去食意粉屋啦!咁我阿哥就叫我去拿位先,到我到咗就拿咗位先拿完入座同我座低咁有個女經理就同我講話小姐妳會不會落埋單的,再隔多唔夠一陣又催了。