我嫌我自己爸爸搵錢搵得少過人的,人吔搵錢總多過你而我自己個爸爸就搵錢搵得少得濟的。人吔都睇他唔起吧!佢自己搵返既錢唔係賣煙食就去賣馬等等。根本就沒樣叻.....
今日我同媽媽去咗吉之島賣野的,因逢星期三就會全貨品都平幾蚊的,因上次去不到關係好灰灰灰灰。不過今日總算去到不過就人就好好好多多吧!諗住買完野去排隊人太多的
今晚就8點半就珍惜香港,發放娛樂的,但今年台慶真的很冷清係全部藝人都有去但係就好少囉!個觀眾席爭係得兩邊的。全部都係座高層同藝人座的位置,很冷清今年台慶。
教育局又再次宣布話全港學校明天繼續停課,中小學就打算星期三復課的,而幼稚園就停到去星期日。學生們開心不用返學,我估佢吔應該唔想的。希望教育局就唔好停太耐課
今日同平時一樣都係照舊去飲茶一到星期日就去飲茶的,飲到厭飲到唔想再去飲茶了。飲完就陪媽媽附近買少少野買完就返屋企的,咁佢就唔知去邊度喇!