昨晚做多功能老婆播第一集,都幾好睇唔錯今晚做第二集的,我會繼續睇同繼續追睇多功能老婆,咁好睇點會唔會唔睇呀!除非有人同人掙電視睇就話啫。總之就不理佢了。
我覺得我家姐返早都不適合的人,我講就咁講我家姐真的不適合返早的,她返早開出面又慢又唔係快過人喎。她每次一開出面唔係掛住同人吹水就睇手機了,她返早都不是做。
區議會投票日應該有好多人去投票站去投票的,道道都好多人去投票吧!照舊就逢星期日去飲茶都係去開果間飲茶的,都唔好飲又唔好食又逼又嘈喎,係佢要去果道飲嘛。
明天區議會投票日大家記得去投票吧!投選俾心中既人選的,做咗選民就記得去投票了。其實投唔投票都沒有所謂,我都沒有去做選民我沒有去登記做選民所以我不用去投票。
我吔早午晚都沒有生意做靜到想死咁濟了,依家生意難做如再係咁我真的要搵過其他工做了,又無生意做唔怪之得有兼職都唔做啦!我遲早都會走了,我都唔會留低係旺角。