MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

Break and live
出來看,點都要留言
charles2613
暱稱: 偽偽宅,痛恨小林尽T_T
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-02-17
2010-02-02
多日以來的野
2009-12-10
2009-12-04
文章分類
全部 (72)
3B (12)
胡言亂語 (3)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
yi0313
好友名單
RockER (waisze95)
呀湄!~ (mollyhazel)
{,K!T`;] (kit1203202)
Lu****)) (louise117)
Victor Chan (Victor_Chan)
VW (vicki_107)
F (PrInCe_)
×`°*﹉痛ㄍ. °×�... (candykenny)
小肥 (Samuel_LF)
兔子♥ (LoVElyX)
* LeungKa 豪 =] (royleung)
黃丁恩 (wongtinyan)
CZE (yws022009)
渣渣` (kaka_wai)
小笨虎 (tigersky)
•M0k; ; (gammes22)
♥❦`DRy ❧ New Life ... (chan_9595)
Lumiere (CaLight)
金魚更 (uoyevoli120)
yuki_man (yuki_man)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 810
今日人氣: 2
累積人氣: 3610
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 15 日  星期三   晴天


2009-07-15 分類: 未分類

去camp第2日

早上起身,走左去打桌球

好冷門,不過我想玩下

win左林家俊,同暢唱打和,因為5夠鍾

個導師教左我點玩,生平第一次玩

之後去左打羽毛波,乒乓波

乒乓波都係一般般

羽毛球無啦啦勁左好多

不過都5夠阿sir,阿桔佢地抽

更5好講係陳智軒這個屈機佬了.....

食飯之後又去左打羽毛球

打完之後5動都流汗= =

之後繩網

第1個全部完成all繩網陣

不過隻中指搞左道6cm長的傷口

現在中指屈5到

bbq無咩好講

水戰

啲女仔裝水無防備

比我搶左佢地的水管三次,重要比我噴濕埋

之後比人一桶淋落來.......

溏水,ok好味

晚上,聽鬼故

聽完hea

之後去左同杜jim一齊去搞黃康睿

之後搞搞下班女仔玩話事啤,來左搞事

之後瞓左

同杜jim一路瞓到12點幾

之後食飯,走人

 



2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


去camp後感 分類: 未分類

終於去完這個差5多48小時的camp啦

講下感想/過程啦

第一日

坐車,分房無什麼特別,5講

下午來到之後自由活動

玩啤比賽,自己房8人中第2

之後去左公園

玩轉玩到頭暈左幾分鐘

原因係我玩完其中一個轉無仆過

其他人都仆過,於是勁高速轉我

真到我仆為止= =

之後食飯,啲飯ok,幾好味,我去過的camp之中最好

集體遊戲,killer

金毛佢地一定係最早死的= =

我不久之後死埋

石春路+包剪x,猜win左李鈺儀

之後比人ko左

玩玩下對方無人出

一個個跑過曬去

佢地輸左,要行石春路一次

其實win左嗰啲都會行石春路一次

之後自由活動,玩啤

明日遲啲打

 



2009 年 7 月 10 日  星期五   晴天


2009-07-10 分類: 未分類

好無聊呀~~~

唉,部電腦仲未整

尋日4點幾,又去左杜jim屋企hea

一開始倍佢食野,原來佢重未食飯

看看去佢食,我又買埋一份來食,當晚餐

之後去佢屋企玩下電腦,看下youtube,聽下歌咁

一路hea到7點幾,然後去左阿龍屋企,教佢暑期功課

點知去到又5係教佢

係度睇電影,''伸縮''事件

成龍今次5打得,幾廢下

又有日文,普通話,廣東話,混合文電影

之後落左街hea,閒聊了好久,見到阿濠同桔,佢地同人玩捉迷藏

無同佢地玩,一路hea到11點幾

本來想做下引體上升,點知見到有隻係啲小便

無玩,之後返屋企

睇下去好悶,其實已經比較5悶



2009 年 7 月 5 日  星期日   晴天


2009-07-05 分類: 未分類

今日係我一年中換得最多杉的一日

11點幾被我老豆叫醒左做我最5鍾意的野

飲茶(5好捉字虱,食野嗰隻)

去到先知原來我做左表舅,仲係二個人的表舅

都係男仔,一個好靜,一個好頑皮

但都好精

頑皮嗰個做錯事後又炸矯,又對人笑

好似知道咁樣做人地會5罵佢(起碼無咁重)

之後去左買杉

買得嗰4件

換左10幾次杉

因為要試邊隻色好睇

之後就返左來hea

paths好鬼煩,早知5去

之前噡班去到一半之後走左

星期一要去seetv找鄭sir

5知會點

如果佢要我抄野,作道歉信都無咩的

5洗我去澳門就最好

要我係之後暑假返來就**

好煩呀,5去5洗被佢煩

我去左半堂就被佢罰

真係好想爆粗

成間中學最黑我憎係佢

原因5止這個,5講

快點到去camp的日子啦,好悶呀現在

不過可能去camp都5會好有趣



2009 年 7 月 4 日  星期六   晴天


2009-07-04 分類: 未分類

我的電腦壞了

現在用緊舊電腦

不過連喇叭都裝5到,又無msn

都5開來做咩

可能打blog的速度會慢左(不過無誰會在意就係啦)

回顧一下今年吧

今年同上年比開心左好多,當然都有5開心啲事

最開心係,5洗做班長,同杜jim同班仲有識到阮進華,啲功課少左

5洗成日留堂

5洗做班長,5洗成日留堂係因為5洗煩

之後嗰兩個同朋友同班仲有識到朋友

上年為今年定下的目標

改下串人的性格,都算好左

5好成日發瘋or5發瘋,未如理想

增大朋友圈子,都增大左的,不過5點大就係啦

英文要轉好,5得,仲有點退步

體格要好,5光指大力,都ok,鼻敏感輕左

坦率做人,放棄左,感覺好似好白痴

仲有一點目標.不過較私人,5講

今年對下年目標

英文要有6字頭(好低的目標 ,不過對我來講好難)

band 1,1個都得,5可以係dictation

maths:三甲,5好低過華哥2分

中文:重得band 1

介電腦,5係5玩,要5沉迷

5做好人,但係要5串人(除非人地串我)

5好成日發瘋

專心讀書

無啦