MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

Break and live
出來看,點都要留言
charles2613
暱稱: 偽偽宅,痛恨小林尽T_T
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-17
2010-02-02
多日以來的野
2009-12-10
2009-12-04
文章分類
全部 (72)
3B (12)
胡言亂語 (3)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
yi0313
好友名單
金魚更 (uoyevoli120)
低能兒童xD (yi0313)
` 貓子 ❤" (nsp604)
黃丁恩 (wongtinyan)
* 瑤瑤 *chuekyiu_yok... (cheukyiu2109)
×`°*﹉痛ㄍ. °×�... (candykenny)
VW (vicki_107)
呀濠 (pocapoca)
Thin Poon (sellfishboy)
NK妹 (ninochika)
〆LEMON民〆 (ArsAM32)
飛飛♥<3` (MayMayyip)
♥❦`DRy ❧ New Life ... (chan_9595)
渣渣` (kaka_wai)
yuki_man (yuki_man)
RockER (waisze95)
F (PrInCe_)
•M0k; ; (gammes22)
小笨虎 (tigersky)
豪hO' (suen_ho)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 810
今日人氣: 3
累積人氣: 3611
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


2009-06-16 分類: 未分類

今日考了社教,電腦同VA

VA三版,只係做第二版

死得好壯烈下

電腦英文題唔應該出什麼對檔案大小無影響嗎

陰死一些人都好,反正我都無被陰

做做下見到有人在我做完後按計算機(佢很明顯未做完)

之後先知佢計緊A,B,C誰大些

O左.........

社教都OK,不過無時間檢查,因為有題答錯野,要改返

明日考ORAL,同我一組嗰些死得

勁人都會被我累到一般分數

如果中文口試有小組討論仲可以幫下人

可惜無.........

同我一組嗰啲,唔好怨我,要怨就怨命運的不公吧~~~

不過我都知最後應該都係會怨我

算了,都唔係第一次了..........



2009 年 6 月 15 日  星期一   晴天


2009-06-15 分類: 未分類

今日考了音樂,英文聆聽同英文DICTATION

音樂5方會高,把以為音名係DO,RE嗰啲唱名

都無左5少分

不過上學期-6咁得了90分

都5會太差的~~

LISTENING今次易到咩咁,有勁多提示

DICTATION個UNSEEN就5好提了

聽5明,只寫了個OUTBREAK同SWINE FLU

明日考的野都5方高分

社教,希望我無聽書(聽5到書)可以用溫習補償吧

接下來係VA................好下一個

電腦我5得的,只看中文的話

應該都5太差,5太高吧



2009 年 6 月 12 日  星期五   暴雨


2009-06-12 疲倦 分類: 未分類

今日科學5知點

眼球英文部份5知對5對

好似有個被陰了(外保護層同視網膜好近,好似倒轉了)

今日好大雨,去啟東嗰條路有個大水位

成條褲濕了,有遮同無遮的分別只係上身無濕

社教,中史今年因為老師的原因差了好多

中史現在仲差過社教(上年中史好過社教)

要按成積分班呀,只按英文成積就死得

電腦就應該無問題,都係中上到好啦~~

大家努力,不過5好超我太多呀~~

豬咩你有看我個BLOG的話就看看吧,ROXRITE 2009,首歌都幾有FEEL

無就自己看,好想看ROXRITE對TAISUKE同KID DAVID對WING呀~~(有的話)以上



2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


2009-06-10 無奈 分類: 未分類

第三日就炒左了

英文都普通話都係我最渣的

ENG WRITING

多數合格,但5方高分

普通話,合格率0%

原本我都係用LISTENING拿滿分來緊緊合格

今年無,一併音就死

天生無併音天分

在英文大卷要努力

科學卷有溫英文就一定高,上學期科英無一半總分都有6十幾(幾係7,8,9之一)

有溫起碼都70啦

雖然今日死了,不過重有有多日

大家加油~~

 



2009 年 6 月 9 日  星期二   雨天


2009-06-09 不安 分類: 未分類

明日就考英文了

這個自我有了電腦就未高分過的科目

今次都係必死!!??

今日考了中文大卷同中文作文...仲淋住雨回家

自我感覺十分良好

-6的話應該有8字頭

唔-6都有7字頭

應該5會掉出BAND 1掛

今次英文5可以太低分

因為現在都要用ANOTHER科補獲

下年要專攻英文同理科野

中文.....下年5理應該都5會掉出BAND 2的.....

最好好似上年咁無理都BAND 1

點解打打下會變左囇命.....

以下先係我想講的

科學要加油,英文要加油

如果考完覺得5錯的話

考埋英口試同社英就

唔在下午溫了

早上半小時,晚上溫1小時溫算了

中三,真係要努力了,A MATHS,一定要讀到