| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 16 日 星期二  |
| 2009-06-16 |
分類: 未分類 |
今日考了社教,電腦同VA
VA三版,只係做第二版
死得好壯烈下
電腦英文題唔應該出什麼對檔案大小無影響嗎
陰死一些人都好,反正我都無被陰
做做下見到有人在我做完後按計算機(佢很明顯未做完)
之後先知佢計緊A,B,C誰大些
O左.........
社教都OK,不過無時間檢查,因為有題答錯野,要改返
明日考ORAL,同我一組嗰些死得
勁人都會被我累到一般分數
如果中文口試有小組討論仲可以幫下人
可惜無.........
同我一組嗰啲,唔好怨我,要怨就怨命運的不公吧~~~
不過我都知最後應該都係會怨我
算了,都唔係第一次了..........
|
2009 年 6 月 15 日 星期一  |
| 2009-06-15 |
分類: 未分類 |
今日考了音樂,英文聆聽同英文DICTATION
音樂5方會高,把以為音名係DO,RE嗰啲唱名
都無左5少分
不過上學期-6咁得了90分
都5會太差的~~
LISTENING今次易到咩咁,有勁多提示
DICTATION個UNSEEN就5好提了
聽5明,只寫了個OUTBREAK同SWINE FLU
明日考的野都5方高分
社教,希望我無聽書(聽5到書)可以用溫習補償吧
接下來係VA................好下一個
電腦我5得的,只看中文的話
應該都5太差,5太高吧 |
2009-06-12  |
分類: 未分類 |
今日科學5知點
眼球英文部份5知對5對
好似有個被陰了(外保護層同視網膜好近,好似倒轉了)
今日好大雨,去啟東嗰條路有個大水位
成條褲濕了,有遮同無遮的分別只係上身無濕
社教,中史今年因為老師的原因差了好多
中史現在仲差過社教(上年中史好過社教)
要按成積分班呀,只按英文成積就死得
電腦就應該無問題,都係中上到好啦~~
大家努力,不過5好超我太多呀~~
豬咩你有看我個BLOG的話就看看吧,ROXRITE 2009,首歌都幾有FEEL
無就自己看,好想看ROXRITE對TAISUKE同KID DAVID對WING呀~~(有的話)以上
|
2009 年 6 月 10 日 星期三  |
2009-06-10  |
分類: 未分類 |
第三日就炒左了
英文都普通話都係我最渣的
ENG WRITING
多數合格,但5方高分
普通話,合格率0%
原本我都係用LISTENING拿滿分來緊緊合格
今年無,一併音就死
天生無併音天分
在英文大卷要努力
科學卷有溫英文就一定高,上學期科英無一半總分都有6十幾(幾係7,8,9之一)
有溫起碼都70啦
雖然今日死了,不過重有有多日
大家加油~~
|
2009 年 6 月 9 日 星期二  |
2009-06-09  |
分類: 未分類 |
明日就考英文了
這個自我有了電腦就未高分過的科目
今次都係必死!!??
今日考了中文大卷同中文作文...仲淋住雨回家
自我感覺十分良好
-6的話應該有8字頭
唔-6都有7字頭
應該5會掉出BAND 1掛
今次英文5可以太低分
因為現在都要用ANOTHER科補獲
下年要專攻英文同理科野
中文.....下年5理應該都5會掉出BAND 2的.....
最好好似上年咁無理都BAND 1
點解打打下會變左囇命.....
以下先係我想講的
科學要加油,英文要加油
如果考完覺得5錯的話
考埋英口試同社英就
唔在下午溫了
早上半小時,晚上溫1小時溫算了
中三,真係要努力了,A MATHS,一定要讀到 |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|