MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

Break and live
出來看,點都要留言
charles2613
暱稱: 偽偽宅,痛恨小林尽T_T
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-17
2010-02-02
多日以來的野
2009-12-10
2009-12-04
文章分類
全部 (72)
3B (12)
胡言亂語 (3)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
yi0313
好友名單
Thin Poon (sellfishboy)
HIN (manhin1995)
〆LEMON民〆 (ArsAM32)
低能兒童xD (yi0313)
F (PrInCe_)
黃丁恩 (wongtinyan)
呀湄!~ (mollyhazel)
♥❦`DRy ❧ New Life ... (chan_9595)
* LeungKa 豪 =] (royleung)
{,K!T`;] (kit1203202)
Lumiere (CaLight)
豪hO' (suen_ho)
金魚更 (uoyevoli120)
Victor Chan (Victor_Chan)
飛飛♥<3` (MayMayyip)
` 貓子 ❤" (nsp604)
渣渣` (kaka_wai)
小笨虎 (tigersky)
CZE (yws022009)
•M0k; ; (gammes22)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 810
今日人氣: 1
累積人氣: 3606
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 28 日  星期日   晴天


2009-06-28 分類: 未分類

今日杜jim生日呀~~我去左佢屋企,怡加都未走

有豬咩,阿龍,黃貴~~,lucky等等人來了,總之都5係保良

我地來了之後~~無所事事,又係度捉象棋

我保持0敗紀錄

之後出了走廊dancing

然後返返屋企,看了一些youtube片

之後出了去商場食野

又係商場3樓dancing了一陣

又返了杜jim home

之後5知點,因為未過

我想都係陣間返屋企瞓

一日又過去了~~~~



2009 年 6 月 26 日  星期五   時晴時雨


2009-06-26 開心 分類: 未分類

一篇好少人先看得明啲人物名稱的BLOG

今日同DREAM,黃貴~~~(一定要拉張來讀),阿龍一齊玩

我在4點幾到了DREAM屋企

原本杜DREAM未食飯

之後同阿龍佢地陪DREAM食飯

之後去了阿龍屋企下象棋

我同佢地玩,未輸過

杜DREAM輸了場比我,之後都係WIN

阿龍輸了比我同DREAM,WIN了黃貴~~~~~~~~

黃貴.....未WIN過

佢同阿龍仲話誰輸誰就要在MSN打我輸了比阿龍/黃貴~~~,XX好勁呀

不過佢輸了都5會咁做

本來黃貴~~~最後一ROUND可以WIN到阿龍,不過比我提阿龍

本來多一只車,2隻馬的優勢變到得返一隻馬

之後仲失手,比阿龍看到

這ROUND下了成9個字先玩完

事實上好似好無聊咁

不過我享受的係可以HEA時間同

..........我在象棋這方面

都未輸過比同齡人(即4WIN,1LOST or 50WIN,1LOST咁)

至於WHO 50WIN,1LOST

我只能講姓陳,同我同班(兩個人)



2009 年 6 月 25 日  星期四   晴天


2009-06-25 分類: 未分類

看來尋日發嗰篇BLOG得罪了好多人

現在澄清我5係串

事實上,話我今次考得好OR OK的人

應該同第二個人講

一個全部科目都高分過我的人----阮進華

以後先係今日要打的野

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

唉~~我都5知仲玩5玩得BREAKING

現在我老媽竟然因為豬流感,晚上5比我去玩

我的暑假點過呀~~~~~

今日首次看了本中四MATHS書

但係在上學期我問人借的(雖然5洗還)

有好多都5點識

有點自卑

阮進華真係好屈機............

接下來可HEA之一的看動畫

目前只對潘多拉之心有興趣

重要補返魔禁

漫畫倒有5少,不過超快看完= =

我要做返上年的宅霖!!!



2009 年 6 月 24 日  星期三   晴天


2009-06-24 不安 分類: 未分類

今日派完卷了

除了MATHS同電腦都5滿意

不過電腦係因為今次易先高分

MATHS好似都5點難

以下係我的分數

中大卷:70/100T_T

中作文:59/100唉~~

中口試:51/100無言,本以為第4好的卷,現在..........

MATHS大卷:95/100雖然大意扣了少少,不過5可以咁貪心的

MATHS英卷:49/50忘了進位呀~~~~~~

MATHS MC:28/30 二題都被陰了

英文........總分合格,多數合格的都高分過我

想知用悄悄話問我,5一定講

社教:88.5/120少少炒啦,MISS楊教加上無咁溫過

英文部份得13分(25分為滿分)..........

中史:65.5/100炒得我死,上學期都5好,今次仲差,原因同上.........

科學:70/100成日無用心上堂加上考前一日先溫

連英文都只溫了第9課的結果,5關老師事

電腦:45/50 比較OK啦......

音樂:76/100,不太好

音樂杜DREAM應該全級第一,佢99分(下學期一定,老師講的,上學期佢全級第2).......

DT:77/100,一般般啦

不合格2科

VA:47/100,筆試得9.5加上天份

普通話:19/40無言.............

事實上溫藉口係5要得的,下次努力吧~~~



2009 年 6 月 23 日  星期二   晴天


2009-06-23 分類: 未分類

尋日瞓了,星期五就去了同老豆食飯,所以無打BLOG

今次考試,除了MATHS之外都無想像中好

不過應該5會出A,B班掛

成積在我得知全部卷之後先打

主要怕現在打+之後打會被人串幾次

一次過就比人串1次

現在就講下點無聊野吧

話說我星期五同老豆食自助餐

食得太多,胃痛,瞓5到(所以我尋日下午先會瞓)

想起一些無聊野

''禮貌''的存在,係好,定係5好??

正因為有禮貌的存在,才會令人和人之間有不信任

如你同人玩,但係就會想

''佢''(不指任何人)係真心想同我玩

定因為禮貌而同我一齊玩??

因為一旦講一些傷別人心的事實

就會令人覺得

這個人真係無禮貌(家教)

都5知咩叫''阮轉''(同音,無特別意思,但5知仲有咩同音字)

但係我''估'',大部份都有人講過一些傷別人心的事實

話人嗰啲都應該有

事實上,講這些野係5係我地的''本能''呢

因為''禮貌''我地不會有話直說

從而可能產生出一些負面野

如虛偽,謊言

這些的來源查5到

但係,是否有可能因為過份''阮轉''而產生呢

事實上,''阮轉'',''禮貌''都成為了虛偽,謊言被識破之後的''盾牌''

一下,我之不過5想傷佢姐''(反事例,幻想出來的)

就把虛偽,謊言變成了''禮貌''了

事實上仲好多大野有想,不過5打了(打太多,看的都煩)

仲有我想咩就寫咩,可能有5對的地方

更重要的係,我打這篇BLOG5係話我5講禮貌

當然,禮貌也有佢的好處的~~

不過大家都知,5打了