| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 28 日 星期日  |
| 2009-06-28 |
分類: 未分類 |
今日杜jim生日呀~~我去左佢屋企,怡加都未走
有豬咩,阿龍,黃貴~~,lucky等等人來了,總之都5係保良
我地來了之後~~無所事事,又係度捉象棋
我保持0敗紀錄
之後出了走廊dancing
然後返返屋企,看了一些youtube片
之後出了去商場食野
又係商場3樓dancing了一陣
又返了杜jim home
之後5知點,因為未過
我想都係陣間返屋企瞓
一日又過去了~~~~
|
2009-06-26  |
分類: 未分類 |
一篇好少人先看得明啲人物名稱的BLOG
今日同DREAM,黃貴~~~(一定要拉張來讀),阿龍一齊玩
我在4點幾到了DREAM屋企
原本杜DREAM未食飯
之後同阿龍佢地陪DREAM食飯
之後去了阿龍屋企下象棋
我同佢地玩,未輸過
杜DREAM輸了場比我,之後都係WIN
阿龍輸了比我同DREAM,WIN了黃貴~~~~~~~~
黃貴.....未WIN過
佢同阿龍仲話誰輸誰就要在MSN打我輸了比阿龍/黃貴~~~,XX好勁呀
不過佢輸了都5會咁做
本來黃貴~~~最後一ROUND可以WIN到阿龍,不過比我提阿龍
本來多一只車,2隻馬的優勢變到得返一隻馬
之後仲失手,比阿龍看到
這ROUND下了成9個字先玩完
事實上好似好無聊咁
不過我享受的係可以HEA時間同
..........我在象棋這方面
都未輸過比同齡人(即4WIN,1LOST or 50WIN,1LOST咁)
至於WHO 50WIN,1LOST
我只能講姓陳,同我同班(兩個人) |
2009 年 6 月 25 日 星期四  |
| 2009-06-25 |
分類: 未分類 |
看來尋日發嗰篇BLOG得罪了好多人
現在澄清我5係串
事實上,話我今次考得好OR OK的人
應該同第二個人講
一個全部科目都高分過我的人----阮進華
以後先係今日要打的野
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
唉~~我都5知仲玩5玩得BREAKING
現在我老媽竟然因為豬流感,晚上5比我去玩
我的暑假點過呀~~~~~
今日首次看了本中四MATHS書
但係在上學期我問人借的(雖然5洗還)
有好多都5點識
有點自卑
阮進華真係好屈機............
接下來可HEA之一的看動畫
目前只對潘多拉之心有興趣
重要補返魔禁
漫畫倒有5少,不過超快看完= =
我要做返上年的宅霖!!! |
2009 年 6 月 24 日 星期三  |
2009-06-24  |
分類: 未分類 |
今日派完卷了
除了MATHS同電腦都5滿意
不過電腦係因為今次易先高分
MATHS好似都5點難
以下係我的分數
中大卷:70/100T_T
中作文:59/100唉~~
中口試:51/100無言,本以為第4好的卷,現在..........
MATHS大卷:95/100雖然大意扣了少少,不過5可以咁貪心的
MATHS英卷:49/50忘了進位呀~~~~~~
MATHS MC:28/30 二題都被陰了
英文........總分合格,多數合格的都高分過我
想知用悄悄話問我,5一定講
社教:88.5/120少少炒啦,MISS楊教加上無咁溫過
英文部份得13分(25分為滿分)..........
中史:65.5/100炒得我死,上學期都5好,今次仲差,原因同上.........
科學:70/100成日無用心上堂加上考前一日先溫
連英文都只溫了第9課的結果,5關老師事
電腦:45/50 比較OK啦......
音樂:76/100,不太好
音樂杜DREAM應該全級第一,佢99分(下學期一定,老師講的,上學期佢全級第2).......
DT:77/100,一般般啦
不合格2科
VA:47/100,筆試得9.5加上天份
普通話:19/40無言.............
事實上溫藉口係5要得的,下次努力吧~~~ |
2009 年 6 月 23 日 星期二  |
| 2009-06-23 |
分類: 未分類 |
尋日瞓了,星期五就去了同老豆食飯,所以無打BLOG
今次考試,除了MATHS之外都無想像中好
不過應該5會出A,B班掛
成積在我得知全部卷之後先打
主要怕現在打+之後打會被人串幾次
一次過就比人串1次
現在就講下點無聊野吧
話說我星期五同老豆食自助餐
食得太多,胃痛,瞓5到(所以我尋日下午先會瞓)
想起一些無聊野
''禮貌''的存在,係好,定係5好??
正因為有禮貌的存在,才會令人和人之間有不信任
如你同人玩,但係就會想
''佢''(不指任何人)係真心想同我玩
定因為禮貌而同我一齊玩??
因為一旦講一些傷別人心的事實
就會令人覺得
這個人真係無禮貌(家教)
都5知咩叫''阮轉''(同音,無特別意思,但5知仲有咩同音字)
但係我''估'',大部份都有人講過一些傷別人心的事實
話人嗰啲都應該有
事實上,講這些野係5係我地的''本能''呢
因為''禮貌''我地不會有話直說
從而可能產生出一些負面野
如虛偽,謊言
這些的來源查5到
但係,是否有可能因為過份''阮轉''而產生呢
事實上,''阮轉'',''禮貌''都成為了虛偽,謊言被識破之後的''盾牌''
一下,我之不過5想傷佢姐''(反事例,幻想出來的)
就把虛偽,謊言變成了''禮貌''了
事實上仲好多大野有想,不過5打了(打太多,看的都煩)
仲有我想咩就寫咩,可能有5對的地方
更重要的係,我打這篇BLOG5係話我5講禮貌
當然,禮貌也有佢的好處的~~
不過大家都知,5打了 |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|