今日同肥、妙、羅冬冬同埋泰山去左Op哈囉喂^^
一開始就一齊搭巴士967去金鐘...點知..
羅冬冬竟然搭早左車= = 要我地行左5分鐘路丫>_<
之後就買飛同搭Op巴士去大樹彎''
到左Op..排左陣隊先入得去..
一入到去我地就玩大豪「嚇」娛樂城(驚嚇度:4粒星星)^^
排隊既時候原來可以係出面控制一部機..嚇返入左去既人嫁..嘻嘻..
不過我地一入到去全部好黑..都睇唔到既>_<
因為泰山係男仔..所以要佢行最前..嘻
一路行..都唔知自己行到邊..就係見到有桌球、卡啦Ok(不停係度播Joey D歌)
之後我發現有個豔鬼舞女係度跳光管秀、喪師大廚等
不過其實佢地未嚇我地..我地都係度大叫..我覺得佢地好無奈-.-
其間有隻鬼係後面不停追住我地..>_<我仲好似唔小心踩到佢隻腳..哈
然後我地去左玩其他野..一路都會有D鬼出黎嚇你..有時都幾嚇死人= =
我地發現如果唔想佢嚇你..可以走過去問佢可唔可以照相..佢就同你照相唔嚇你嫁啦
講住咁多先啦..之後再講過..我要溫書+做功課啦!!
|