哇!!終於上到QZ啦..之前成日上都上唔到>_<
今日打風丫~成日都落雨(濕晒~~)..不過有度好既!!
就係可能一陣打8號波..冇車返屋企..所以今日放學唔洗上英文班^^
但係放學到左個輕鐵站..就o晒啦..超爆多人( 人人人人人人人人 )
sO我、青、儀、彤佢地一齊搭的算啦..都唔知會等輕鐵會等到幾耐先上得= =
而且今日又鬼死咁多功課..聽日又要默書wor≧~≦
我今日仲發現到我地班成日唔見書嫁-_-
今日青唔見左本地圖集、妙左唔見左本龜...唉
係咁啦..我要溫書+做功課啦..要加油^^
希望今日個波可以打耐D啦..我聽日唔想返學丫>_<
|