2008 年 9 月 23 日  星期二   颱風


■八號波...>﹏< 分類: 未分類

哇!!終於上到QZ啦..之前成日上都上唔到>_<

今日打風丫~成日都落雨(濕晒~~)..不過有度好既!!

就係可能一陣打8號波..冇車返屋企..所以今日放學唔洗上英文班^^

但係放學到左個輕鐵站..就o晒啦..超爆多人( 人人人人人人人人 )

sO我、青、儀、彤佢地一齊搭的算啦..都唔知會等輕鐵會等到幾耐先上得= =

而且今日又鬼死咁多功課..聽日又要默書wor≧~≦

我今日仲發現到我地班成日唔見書嫁-_-

今日青唔見左本地圖集、妙左唔見左本龜...唉

係咁啦..我要溫書+做功課啦..要加油^^

希望今日個波可以打耐D啦..我聽日唔想返學丫>_<



charmmy2010
暱稱: ★ChArMmY^^''
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
■﹏考完UT=]
■﹏沈沈超超超好人=...
■﹏歌舞青春3 "" ...
■旅行=]
■Wetland灘位...>...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 41
今日人氣: 18
累積人氣: 1519