2008 年 9 月 24 日  星期三   陰晴不定


■"停﹏課^^ 分類: 未分類

今日打風唔洗返﹏SchOOL^^正!!

琴晚我成晚都係邊諗會唔會唔洗返呢?!但係知道左6點就卦之後..

心諗機會應該唔大啦>_<

點知今日晨早6點幾..比個電話噪醒左= =

原來係呀青..佢果邊打風連電視都睇唔到..所以打黎問我ma究竟洗唔洗返-.-

不過最怪既係點解3號波..都要停課既?!

算啦~~繼續訓覺..訓到11點!!哈^_^

之後就同FIsH一齊討論下D功課---iH

做完iH之後就溫下書啦..反正今日放假冇野做..就溫下星期五要默既書= =

唔知點解有D溫唔入腦既FeeL~~

不過總算係有溫過..

之後就發毛咁過左一日= _ =

我發現其實停課冇野做係好悶嫁>_<

不知不覺有D想返學既感覺^^

但係最怪既係返學我左想放下假-.- 哈



charmmy2010
暱稱: ★ChArMmY^^''
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
■﹏考完UT=]
■﹏沈沈超超超好人=...
■﹏歌舞青春3 "" ...
■旅行=]
■Wetland灘位...>...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 41
今日人氣: 5
累積人氣: 1495