今日打風唔洗返﹏SchOOL^^正!!
琴晚我成晚都係邊諗會唔會唔洗返呢?!但係知道左6點就卦之後..
心諗機會應該唔大啦>_<
點知今日晨早6點幾..比個電話噪醒左= =
原來係呀青..佢果邊打風連電視都睇唔到..所以打黎問我ma究竟洗唔洗返-.-
不過最怪既係點解3號波..都要停課既?!
算啦~~繼續訓覺..訓到11點!!哈^_^
之後就同FIsH一齊討論下D功課---iH
做完iH之後就溫下書啦..反正今日放假冇野做..就溫下星期五要默既書= =
唔知點解有D溫唔入腦既FeeL~~
不過總算係有溫過..
之後就發毛咁過左一日= _ =
我發現其實停課冇野做係好悶嫁>_<
不知不覺有D想返學既感覺^^
但係最怪既係返學我左想放下假-.- 哈
|