| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2007-10-09 |
升級試終於考完了,放下心頭大石!
昨晚跟P!G & 麗華的約會很...........真的要這樣嗎?
不過也是高興快樂的!
今天考完試, 去了簽約..... 緊張!
之後吃了1個很味美的早餐.. 呵呵~
之後上班去, 整天做的都是文職的工作!
今天還教了1套新的按摩.. yoyoyo! 好玩...
放工後, 誰也沒有通電話, 太累了..
期待聽晚, 星期四晚上, 星期六呢~~~~ |
| 刊登時間:2007-10-09 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-10-07 |
07102007*
升職後,工作量大增~ 更加認真工作!
這幾天, 新同事多了! 工作愉快呢..
馬登的同學; 返學的返學-返工的返工, 各有各忙呢..
很懷念昔日上學的日子, 哈!
為了食早餐而遲到.. 為了訓覺而唔上堂..
懷念小息未打鍾就衝去買野食,
懷念那充滿吵吵鬧鬧的小食部......
好掛住miss tang同昌昌呢!!!!!!!
1114快d到啦, 等我呀.. 哈~
LamLam過了澳洲了,送不到機;
很遺憾呢.. 少了1隻花貓!
盈盈; 唔好掛住識男仔呀~
你記住應承我搵個{英型帥靚正}呀~

又1同事離開公司了, 雖然唔同部門;
但真的很不捨得你呢.. 和我溝通得最多的CICI~
希望你到新公司工作更愉快~ 不要忘記我呢..! |
| 刊登時間:2007-10-07 06:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 214 | »
|