豬士cake@結達達
歡迎黎到本人o既blog~yo
今次係我開o既第2個blog,由於上之果個blog已經俾我遺棄左&連個account都唔見埋....-.-"但係本大爺一定會好好努力打好依個blog架~!>3< orsh*
cheesecakeyo
暱稱: 豬士cake@結達達
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2008-02-19
2008-02-15
2008-02-14
2008-02-02
2008-01-30
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 3
今日人氣: 14
累積人氣: 71
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 28 日  星期五   晴天


2007-12-28 分類: 未分類

今日原本話去莊羚屋企打邊爐o既,但係點知.....最後都係去左冷街~

 

一朝早就出左去沙田新城市廣場~見到莊羚之後我地就一齊去冒險樂園門口等雷軒攞番我本IH notebook [死人頭!!過左成個星期先至還俾我@@] 我地入左去睇o的史迪迪~睇睇下....雷軒就o係我地後面出現....[嚇死我地咁制~ -3-] 莊羚o的預知能力真係唔可以睇小呀! 嗯嗯                                

 

and then我地兩個就落左去影貼紙相~果部機真係超靚~>x< 一共影左120蚊,超貴呀   !不過算啦~一次半次....

                                   

後來我地漫無目的咁走黎走去~見到o的野食就孟咁食.....跟住見到o的鞋好靚又好想買@3@不過冇錢-3- 唯有等下次啦~原本仲諗住call人出黎一齊唱k,點知個個都唔俾出街要溫豬.....~真係慘!k都因此取消左....

 

行行下兩個都開始覺得肚餓~我地就去左大名頂頂o既麥當當喇~!!yo 我地食shake shake薯條,點知食到好鬼死high XDD 又o係度孟咁學人地點樣shake薯條,臨走之前仲要將o的食靜o既放晒落去杯野飲度~仲要孟咁shake…笑死喇XD

 

出到去條街度又不停咁講shake’依個字,eg:我地依家shake[去]果度囉~/我地不如去shake[吹]泡泡囉/如果我地見到o的shake[識]o既人就shake[hi]佢地……超白痴但係超好挽XDD仲要係挽左N咁多次

 

我地shake左去一個好少人o既地方就兩個開始一齊做埋晒o的好白痴o既野……一開始就好正常咁吹泡泡[不過對於我地依個年紀都唔算係正常架喇xp]但係冇幾耐我地就影o的泡泡~超靚唷 @v#  影完之後就拍甩庫超人vedio~正爆!

 

最後就番歸lu~

                                  




訪客留言 (返回 cheesecakeyo 的日誌)


annacwy321 於 2007-12-28 09:38 PM 發表:
哦!!!
衰衰-3-
唔同我影T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nata 於 2007-12-28 07:44 PM 發表:
WOW~~~~ $$120! 勁啦!! 有$女 *3*
因住考試fail 呀,掛住玩,羊o羊o羊~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

兩個一齊俾錢就唔算有錢啦~仲有你放心都得喇!我可以用我o的羊毛收賄o的老師俾100分我XDD[←講下笑姐]
Posted at 2007-12-28 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]