今日原本話去莊羚屋企打邊爐o既,但係點知.....最後都係去左冷街~
一朝早就出左去沙田新城市廣場~見到莊羚之後我地就一齊去冒險樂園門口等雷軒攞番我本IH notebook [死人頭!!過左成個星期先至還俾我@皿@] 我地入左去睇o的史迪迪~睇睇下....雷軒就o係我地後面出現....[嚇死我地咁制~ -3-] 莊羚o的預知能力真係唔可以睇小呀! 嗯嗯
and then我地兩個就落左去影貼紙相~果部機真係超靚~>x< 一共影左120蚊,超貴呀
!不過算啦~一次半次....

後來我地漫無目的咁走黎走去~見到o的野食就孟咁食.....跟住見到o的鞋好靚又好想買@3@不過冇錢-3- 唯有等下次啦~原本仲諗住call人出黎一齊唱k,點知個個都唔俾出街要溫豬.....唉~真係慘!唱k都因此取消左....
行行下兩個都開始覺得肚餓~我地就去左大名頂頂o既麥當當喇~!!yo 我地食shake shake薯條,點知食到好鬼死high XDD 又o係度孟咁學人地點樣shake薯條,臨走之前仲要將o的食靜o既放晒落去杯野飲度~仲要孟咁shake…笑死喇XD
出到去條街度又不停咁講shake’依個字,eg:我地依家shake[去]果度囉~/我地不如去shake[吹]泡泡囉/如果我地見到o的shake[識]o既人就shake[hi]佢地……超白痴但係超好挽XDD仲要係挽左N咁多次
我地shake左去一個好少人o既地方就兩個開始一齊做埋晒o的好白痴o既野……一開始就好正常咁吹泡泡[不過對於我地依個年紀都唔算係正常架喇xp]但係冇幾耐我地就影o的泡泡~超靚唷 @v# 影完之後就拍甩庫超人vedio~正爆!
最後就番歸lu~

|