去左沙田睇戲~
睇左果套咩咩咩.....魔法奇緣....
個名大概係咁啦~
好好睇 ^^
同jenny & 淫琳琳影貼紙相~
靚靚 =]
去左食雪糕~[檸檬味]
食食下見到Ramen[唔知係咪咁串]同埋janice law
超無奈.....
果條kai子o係度同我地揮手~
冇人理佢~
哈!抵死~
jenny要走先 [有o的唔開心]
臨分開之前我地3個竟然同一時間俾個飛吻大家XDD
超人一族果然係唔同o的
同joy joy傾心事
講講下講左o的無聊野XP
今日俾我發現...
原來有一個台o係6點播....
hunter x hunter >3<
|