豬士cake@結達達
歡迎黎到本人o既blog~yo
今次係我開o既第2個blog,由於上之果個blog已經俾我遺棄左&連個account都唔見埋....-.-"但係本大爺一定會好好努力打好依個blog架~!>3< orsh*
cheesecakeyo
暱稱: 豬士cake@結達達
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-02-19
2008-02-15
2008-02-14
2008-02-02
2008-01-30
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 3
今日人氣: 8
累積人氣: 65
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 30 日  星期三   晴天


2008-01-30 感動 分類: 未分類

唉~琴日明明係好開心o既一日
但係今日就同琴日成左一個相反...
一o的好事都冇發生過o係我身上... [我係指今日]

今日又唔小心激嬲左jackie...
其實我係冇心架!!
但係....
有時真係好難受囉~
就好似上次PSSE分組果陣時我冇點講野~俾意見~
因為我講o既時候唔係冇人聽我講就係話唔好...
所以我就訓o係張枱到囉...
點知佢地又話..
"你點呀??係咪唔開心呀??唔好咁啦~不如俾o的意見我地丫!!咁未唔洗咁悶囉!!"
唔該啦~我講你地又唔聽~唔講又以為我唔開心~
咁你地想我點架?! @皿@
跟住拍vedio果陣時又o係到挽挽下...
好喇!到左依家又咩都冇~得個桔!
又o係度話邊個點邊個點
其實依個時候唔係應該諗下辦法咩?!
今日又冇拍到...我未嬲囉!
點知jackie又嬲喎?!
哈!真係好笑....
最慘就係佢o係度喊...
真係唔明佢o係度喊咩囉...=.=

其實有時我o既難受俾佢果o的仲要西利啦!!
又唔見我喊?!
知解依班o的人會咁眼淺架?!

唉~算啦
我依家點講都冇用架啦...
不過真係多謝aaron joyclyn norman同埋koey聽我講"廢話"
冇唔彩我^^
但係....
其實有時唔係全部都係jackie o既責任o既...




訪客留言 (返回 cheesecakeyo 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]