豬士cake@結達達
歡迎黎到本人o既blog~yo
今次係我開o既第2個blog,由於上之果個blog已經俾我遺棄左&連個account都唔見埋....-.-"但係本大爺一定會好好努力打好依個blog架~!>3< orsh*
cheesecakeyo
暱稱: 豬士cake@結達達
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-02-19
2008-02-15
2008-02-14
2008-02-02
2008-01-30
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 3
今日人氣: 24
累積人氣: 81
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天


2007-12-30 分類: 未分類

講起上黎....我都唔記得同我個blog仔慶祝生日tim.....不過唔緊要啦~遲同早都係差唔多姐~ (^w^)

唉~琴日同今日根本可以話係冇分別-3- 琴日不停咁溫豬溫豬溫豬~今日又係不停咁溫豬溫豬溫豬.....再係咁落去我就真係頭都爆T^T 不過好彩~起碼今日都可以訓妟"o的"[←不過正確黎講係好多~] 今朝成11點幾12點先至起身-v-[訓到好開心]我諗我大概訓左12個鍾頭度啦~不過都係好攰....好能琴晚發得太多夢啦~成個夢都係走黎走去....唔知係咪因為成日諗住佢呢?!搞到連續幾晚訓覺果陣發夢都夢見佢-3- ,不過如果我夢見o既野全部都係真實o既話咁就好lu~  -.-

但係最開心o既都係可以睇到結界師 >3< 我睇完全職獵人之後一定要睇晒成套結界師!yo (>w<)P

PS:不過全職獵人都幾血腥~女生最好唔好睇唷 >x<

untitled1←Hunter X [全職獵人]

Hunter X→  untitled_2                        untitled_5 

                                kabegami800     超正 (>3<)P




訪客留言 (返回 cheesecakeyo 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]