講起上黎....我都唔記得同我個blog仔慶祝生日tim.....不過唔緊要啦~遲同早都係差唔多姐~ (^w^)
唉~琴日同今日根本可以話係冇分別-3- 琴日不停咁溫豬溫豬溫豬~今日又係不停咁溫豬溫豬溫豬.....再係咁落去我就真係頭都爆T^T 不過好彩~起碼今日都可以訓妟"o的"[←不過正確黎講係好多~] 今朝成11點幾12點先至起身-v-[訓到好開心]我諗我大概訓左12個鍾頭度啦~不過都係好攰....好能琴晚發得太多夢啦~成個夢都係走黎走去....唔知係咪因為成日諗住佢呢?!搞到連續幾晚訓覺果陣發夢都夢見佢-3- ,不過如果我夢見o既野全部都係真實o既話咁就好lu~ -.-
但係最開心o既都係可以睇到結界師 >3< 我睇完全職獵人之後一定要睇晒成套結界師!yo (>w<)P
PS:不過全職獵人都幾血腥~女生最好唔好睇唷 >x<
←Hunter X [全職獵人]
Hunter X→
超正 (>3<)P
|