唉~今次真係衰左喇.....之前咁多人個msn都中毒,我果個都冇事...但係依家過左咁耐先至中....係咪真係好不合時宜呢?!
唉~不過算啦,唔中都中左囉,咁都冇計架啦.....之不過...冇心機再打落去呀!!!!!!!
我唔明囉
即係呢~我覺得人地o的野係咪應該問過當事人先至睇呢?!
成日問都唔問就睇人地o的野真係好乞人憎囉!!=.=
算啦算啦~講下其他野啦
今日真係唔好意思呀~羚羚....
我真係唔知原來你係o係faith班
我以為你係o係grace班
所以我先至放本手冊o係grace班度.....
sorry呀 (>.<)"
最慘o既就係...係grace班外面對住入面o的人指黎~指去~
個阿sir仲係度狂啤我tim....嚇死
|