豬士cake@結達達
歡迎黎到本人o既blog~yo
今次係我開o既第2個blog,由於上之果個blog已經俾我遺棄左&連個account都唔見埋....-.-"但係本大爺一定會好好努力打好依個blog架~!>3< orsh*
cheesecakeyo
暱稱: 豬士cake@結達達
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-02-19
2008-02-15
2008-02-14
2008-02-02
2008-01-30
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 3
今日人氣: 13
累積人氣: 70
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 26 日  星期六   晴天


2008-01-26 分類: 未分類

今日,我同班小學同學一齊去西貢間教堂參加徐主任o既婚禮[今日唔小心將西貢講左做西藏xp]


而新朗就緊係黃老師啦XD                                                                          
去之前約左班fd一齊去
敏名同美延就冇點變過~而穎銦就緊加冇tim啦[因為冇幾耐之前先至見過之嘛xp]
相反地~譚美同鄭和就高左勁多~

不過好唔好彩地我地遲左幾個字-3-
鬼叫冇的士丫~譚美同鄭和你兩個好野呀!
一定會記住你地o的衰野架!!
竟然自己兩個坐的士~拋低我地=3=
不過我同穎銦偷拍左佢地兩個咁多相都唔知....白痴XDD
              

o係佢地兩個 [徐主任同黃老師] 都話"我願意"o既時候真係超超超~感人
不過最感人都係佢地致謝果陣時....
我見到徐主任係講到就黎要喊出黎咁~[爆感人囉]
不過我相信佢以後一定會好幸福(^3^)
祝佢地兩個百年好合~白頭到老啦!

觀完禮之後我同穎銦去左沙田食野~
我地去左食丸子~真係超好味呀>3<
下次一定會再去過!!orsh**
 

PS:唉~琴日拍果o的相同vedio竟然會唔見晒...
     又要由頭再拍lu~ =3= [討厭]




訪客留言 (返回 cheesecakeyo 的日誌)


annacwy321 於 2008-01-26 09:33 PM 發表:
哈..
真係好搞笑..
你同人講話徐主任o係西藏結婚xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]