今日,我同班小學同學一齊去西貢間教堂參加徐主任o既婚禮[今日唔小心將西貢講左做西藏xp]

而新朗就緊係黃老師啦XD
去之前約左班fd一齊去
敏名同美延就冇點變過~而穎銦就緊加冇tim啦[因為冇幾耐之前先至見過之嘛xp]
相反地~譚美同鄭和就高左勁多~
不過好唔好彩地我地遲左幾個字-3-
鬼叫冇的士丫~譚美同鄭和你兩個好野呀!
一定會記住你地o的衰野架!!
竟然自己兩個坐的士~拋低我地=3=
不過我同穎銦偷拍左佢地兩個咁多相都唔知....白痴XDD
o係佢地兩個 [徐主任同黃老師] 都話"我願意"o既時候真係超超超~感人
不過最感人都係佢地致謝果陣時....
我見到徐主任係講到就黎要喊出黎咁~[爆感人囉]
不過我相信佢以後一定會好幸福(^3^)
祝佢地兩個百年好合~白頭到老啦!

觀完禮之後我同穎銦去左沙田食野~
我地去左食丸子~真係超好味呀>3<
下次一定會再去過!!orsh**
PS:唉~琴日拍果o的相同vedio竟然會唔見晒...
又要由頭再拍lu~ =3= [討厭]
|