豬士cake@結達達
歡迎黎到本人o既blog~yo
今次係我開o既第2個blog,由於上之果個blog已經俾我遺棄左&連個account都唔見埋....-.-"但係本大爺一定會好好努力打好依個blog架~!>3< orsh*
cheesecakeyo
暱稱: 豬士cake@結達達
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-02-19
2008-02-15
2008-02-14
2008-02-02
2008-01-30
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 3
今日人氣: 23
累積人氣: 80
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 29 日  星期二   晴天


2008-01-29 愉快 分類: 未分類

今日對我黎講可以話係一個好~開心o既一日呀>3<
其實原因好簡單姐~就係因為今日發生左一o的好開心o既野囉~[我講o的野係咪好廢呢?!XD]

今日o係IS~maths同埋英文堂o係度同人地sd message~
藍芽改左名之後冇人知道我係邊個,嘟爆 [呵呵]  [其實我個名係→白痴妹]]"萬歲*3< ]
原本林子健又話話俾我知佢中意邊個  [雖然我只係幫人地問~完全唔關我事架!]
點知講講下又唔肯講,衰衰 -3-
不過我好欣賞佢依個唔出賣朋友o既精神
嗯嗯~ [o係度自問自答....好似果o的精神分裂咁xp]

IS堂o係度吹波 [依度係指氣球]
勁搞笑~同人地o係度鬥波大...
結果俾我果組o的人話我  -3-

miss tang黎緊依兩個月都唔會o係度教lu~
同我地一樣一齊"番學"  哈哈
放學之後原本要拍番PSSE果段vedio
不過拍之前我同jenny~MK~同埋林子健去左糖水鋪度食野
但係好不幸地....
竟然要自己俾番錢,但係jenny又請阿kin唔請我~  -33-
又一個衰衰
所以我就o係阿kin果個班cake度搶左o的黎食....
竟然俾我發現左~原來係好好味架 >3<
但係就竟然俾MK話....
算啦~都係唔想講

番去學校之後就開始拍野
但係中間又發生左勁~~~多野
搞到N年都拍唔到... -.-"
點知到左真係拍果陣時
部相機又冇電喎 = ="
O 晒+笑爆嘴 XDDD
結果唯有聽日先至拍

最後!我就同jackie一齊搭83k走
點知....
佢竟然話要去糖水鋪...-3-
頭先佢明明食過啦嘛
又食~ 遲早食死佢呀![講笑姐]
不過我好開心佢有去度~
如果唔係o既話我都唔會見到佢 ^^ [超正]

唉~估唔到一日就係咁樣就過左lu~
時間真係快...




訪客留言 (返回 cheesecakeyo 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]