| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 14 日 星期六  |
| 2007-07-14 |
琴日為左埸比賽日練夜練
練到夜晚10點幾
不過夜晚果次冇點練過
冇朝早練得咁多
夜晚就去左大角咀度練
累死 x.x''
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
終於到左比賽既日子
到我地表演既既時候好緊張
隻手己經開始''震''緊
幾驚唔記得呀!!
開始打既時候個腦一片空白
咩都唔記得
轉鼓既時候都ok
雖然有d衰左
但大至上都ok
最開心既係我地攞到亞軍
聽講仲係連續3年都係攞亞軍
唔知幾時攞冠呢???
|
| 刊登時間:2007-07-14 08:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 12 日 星期四  |
| 2007-07-12 |
今日返學校練野
開頭打得ok咁啦!!
但到左番新鑼之後打得好差
仲比師傅話添
聽日夜晚仲要出去練
勁唔想出
但冇辦法
就黎要比賽
咁就犧牲下啦!!
唉~~!!
幾偉大丫我!!>口< |
| 刊登時間:2007-07-12 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 11 日 星期三  |
| 2007-07-11 |
今日上完早會中3級去哂禮堂
聽有關分班D野
話有D分數上面出錯
就係咁將鈴姐姐調左去E班
冇人陪我
又得我孤丁丁一個T^T
感覺上好似永遠都只得我孤丁丁一個咁
永遠都冇人陪T^T
仲以為有鈴姐姐喺度會好D添
原來唔係架!!
希望愈大失望就愈大
失望死X.X
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
之後班主任話講下呢3年o黎既感想
我地都冇人想出黎講xd
要呀sir叫至肯出o黎
最後都輪到呀sir講全年總結
佢一邊講
我就一邊唸返起F.1-3期間所發生既事
同佢地一齊真係好開心
對左3年
但有d就對左1-2年
都有d唔捨得
何況有d對左3年
呀sir講到我地由中1到中3慢慢變大個既時候
聽到我有d想喊
真係好唔捨得班主任&對左幾年既朋友!!! |
| 刊登時間:2007-07-11 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 10 日 星期二  |
| 2007-07-10 |
今日返左去學校練龍
幾驚比師傅鬧呀!!
今日師傅好似轉死性
竟然冇鬧我
仲讚我打得幾好
超XD囉!!!
話我少練
如果多練既話就會打得好好
仲叫我出埋去練
我咁既人會出去練咩??
傻啦!!唸到唔好唸!!
叫我出夜街冇咁既可能
除非有D重要既事
又或者我轉死性啦!!
如果唔係
出夜街既機會都好微下^^
緊係啦!!!
乖乖女o黎架嘛!!(嘔'') |
| 刊登時間:2007-07-10 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 9 日 星期一  |
| 2007-07-09 |
今日好早就起左身
要返學練野
由9點幾練到3點幾
練死 x.x
開頭唔識打既時候
勁唔想玩
但識左之後就覺得打鑼係一件好易打既事
但聽日又要練過
師傅仲要o黎埋添
一定比佢鬧死
到時都唔知點算
死頂都唔係一件好既辦法
點呢???
都係一個迷.............!!
聽日至算!!! |
| 刊登時間:2007-07-09 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | »
|