| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 3 日 星期二  |
| 2007-07-03 |
今日幾驚升唔到呀!!
好彩都升到第一自願
唔知D組定D班
唔理啦!!
升到就得啦!!
幾驚冇人陪我讀D班呀!!
好彩都有鈴姐姐陪我 XD
佢地唔係入左A班就C班
得我一個入左D班T^T
起初我仲覺得孤丁丁一個
仲有想轉班既唸法
但唸落可能對我好都未定
我都唔知點解會咁唸
而家放心哂LU
升到啦嘛!!!
成個人鬆哂!!!
|
| 刊登時間:2007-07-03 07:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 28 日 星期四  |
| 2007-06-28 |
而家既我開始麻木
對於人&事物都冇感情lu
呢d係咪叫冷血呢???
我都唔知
有時我會發覺自己會偏向自閉果邊
唔想有人理
唔想有人睬
唔想比人管
唔想多說話
只想發多d白日夢
不過見到我d DF 開心我都會替佢地既心o既
唔知點解
日日都好似過得唔開心咁
唔知係咪擔心升班既事呢??
有時唸起可能升唔到中四
就會好炆
好後悔果日冇做好d題目 |
| 刊登時間:2007-06-28 07:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 24 日 星期日  |
| 2007-06-24 |
病左!!!
但都有出到街
出街果時死死下
一時凍一時就好熱
有野講囉!!
遲D仲要返學校練野
唉~~唔想練呀!!
練唔好會比人鬧o既
遲D要比賽喎~
病成咁點練呀!!
到時都唔知要比人鬧幾多次至得!! |
| 刊登時間:2007-06-24 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 18 日 星期一  |
| 2007-06-18 |
今日放左學之後去左北江
唸住走既時候竟然比我見到可愛XD
之後去左鈴姐姐屋企
好無奈....=.=''
去到佢屋企望住佢同佢呀哥鬧交(玩果D卦)
好好笑呀佢地鬧得
唔知笑定喊好
佢地感情真好
係咪都可以鬧一餐
係巧野!!!
佩服!! 佩服!! |
| 刊登時間:2007-06-18 09:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 11 日 星期一  |
| 2007-06-11 |
今日放學去
同Yo & 鈴姐姐一齊去北江
行左一陣
之後去左影貼紙相
好XD呀!!
影到我我樣衰
但佢地話我梳得好睇啵!!
o 哂~~
但我又鍾意左影貼紙相呢個小玩意
下次有機會既話可能我會再去影
同fd & 妹 去影既 !! (你會影至講啦)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日考得好差
全部亂做
一D都唔識
~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日冇溫過書
冇心情溫
好累
返到屋企掦開D筆記
開始眼訓
訓左3個鐘到起身
雙眼腫左
無奈..........!!! |
| 刊登時間:2007-06-11 08:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | »
|