| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 18 日 星期五  |
| 2007-05-18 |
今日埸波取消左
落雨關係
B & C班打到下半埸落雨
今日既雨落到好大
差D返唔到屋企
好釆D下最尾都細番
都返到屋企
但場波就打唔到喇=3=
對我地班唔知好事定壞事呢??
|
| 刊登時間:2007-05-18 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 17 日 星期四  |
2007 年 5 月 16 日 星期三  |
| 2007-05-16 |
今日有個班際排球比賽
我仲以為我會企喺度唔會郁
點知我會咁好動
好可惜丫埸比賽輸左
黎緊好似話仲有一埸對3F班
唔知個結果會係點呢??
好期待呀!!!
打完埸比賽後比幾個人話我打得好
未比賽之前同個龍獅隊師兄玩左一陣
仲比蔡國平話我一定玩過排球
無奈中=.=''
講左好多次我係未玩過排球呢家野
但唔知點解我會打到
無奈死!!!!!!
最慘既係打到隻手起粒粒呀
一粒粒紅色點出哂黎
好樣衰呀T^T |
| 刊登時間:2007-05-16 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 15 日 星期二  |
| 2007-05-15 |
今日要留低做FD攤位佈置d野
做左好耐
開頭有好多人留低做o既
不過做得耐d人就開始慢慢走人
我返我地六個
3男3女
超無奈=.=''
不過祁sir都好好人
買左d野飲比我地
芝麻都唔話得架喇
留低陪我留到6點幾至走人
多謝你呀芝麻仔>v<
我地做到6點幾之後做埋d收尾搞到7點幾至走人
最搞笑既係班男仔走入左女''次''
有d女仔就入左男''次''
當然冇我份啦!!
最衰既係佢地幾個入完之話要影返幅相留念
=口=''笑死
不過都好d野都做到7788到啦!!!!>v< |
| 刊登時間:2007-05-15 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 12 日 星期六  |
| 2007-05-12 |
今日成日都喺屋企
唔想出街
起身既時候覺得隻眼好d唔舒服
有似生左d野喺隻眼度咁
原來係生左粒不明物體喺隻眼度
好唔舒服呀!!
感癿就好似腫左咁
之前都生過下咁啦
唸住唔會再有
點知生多次=3= |
| 刊登時間:2007-05-12 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | »
|