cheng1020
暱稱: 稀嵐
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-04-14
2011-11-07
2011-06-15
2011-06-04
2011-05-28
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 153
今日人氣: 10
累積人氣: 9472
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天


2007-11-09

今日學校舉行聯校運動會

地點:小西灣

坐左唔知幾耐

車上聽歌

所以冇暈車浪

仲好精神

到達地點

分班坐

XD冇得同岶坐

坐低左之後冇幾耐班男仔都蝦我

搞到我都唔知點

之後有人同我講:你都幾受歡迎架啵!!

XD冇計人緣好^^

又比人讚喇我>口<

午飯之後就悶死左 X.X

睇埋D無聊比賽

因為開頭只顧住同人玩

冇點睇到個比賽

仲無聊過陸運會

又唔可能聽歌喎!!!!=3=

衰在仲要玩埋人浪既遊戲

冇玩到

當聽唔到!!!

完左7點幾返到屋企!!!!

                                                           
刊登時間:2007-11-09 09:28 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 6 日  星期二   晴天


2007-11-06

呢幾日都對住貼紙相喺度傻笑

好like張相

好令仔呀>口<

發癲了!!!~~

琴日冇教好訓

2點幾至訓得著

6點幾起身

訓得果3個幾鐘

冇野講囉!!!

雙眼累了

冇心機上堂

成日個樣好呆(唔呆 都係扮出黎)

睇野都好似有兩個影

今日好彩唔哂出哂介紹英文圖書姐

聽日至講

XD

好緊張呀!!

好驚聽日講唔到呀!!!

呢幾日都會見唔到芝麻LU

芝麻要出去比賽

下個禮拜二至返

唉~~~

呢幾日我&岶都會好悶!!!=3=

                                                           
刊登時間:2007-11-06 08:08 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


2007-11-05

今日上COC堂

凍左兩粒鐘

冷氣開到好大

次次上堂都係咁

但我又未慣果下到衰

放學之後加上天氣又凍

簡值係凍上加凍

要搵人取暖

之後去睇班際比賽

我地班好似就WIN左

但對6A班就唔知LU

下半埸冇睇到

睇到我喺度叫

就連岶&小影都叫我冷靜D

XD''

埸波打到好搞野

睇到我係咁笑

XD !! XD !! XD !! XD !! XD !!

                                                           
刊登時間:2007-11-05 09:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


2007-10-30

今日英文日

做左英文大使 xd

不過幾好玩

就周問人野英文

問到口啞啞

一尾係咁笑

不過到問到8個到啦

勁野!!

估唔到初中既朋友d英文仲水皮過我

問佢有咩朋友

佢地淨你識答:yes!!

o 哂~~

放左學

留左喺學校

6點鐘到走人

點知落雨xd xd

開頭d雨冇咁大

行行下就愈落愈大

變左做落湯雞lu

比雨淋既感覺幾爽

但好凍

d風又ok大下

行到一半見到國寶

大家一齊比雨淋 xd

有人陪>w<

                                                           
刊登時間:2007-10-30 08:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


2007-10-25

今日係學校旅行日

去左清水灣果度

我地班人唔燒烤

去左個涼亭度坐

好涼爽呀!!

不過就''周''不時就有d蜜蜂飛下飛下

之後黎左兩隻蜜蜂跟住yo & 小影

好似想同佢地玩咁

但我好佩服佢地

一邊避蜜蜂一邊都可以玩部機

間中仲鬧蜜蜂好煩

不過芝麻仲勁

一鬧隻蜜蜂飛走左

佢地點都可以眼不離機

呢d係咪NDS既魔力丫喇

唔好咁沈迷好D

不過我都係差唔多全日都喺度玩機

好水皮玩得

今日一起身腳痛

可能因為琴日練完龍之後

做體能

跑完一個圈之後就做掌上壓

仲要跑多次

第二日腳痛..........!!

                                                           
刊登時間:2007-10-25 07:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]