| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 13 日 星期六  |
| 2007-10-13 |
今日coc有活動
就係唔知去邊度玩野戰
雖然係好玩
但好熱
好多蜜蜂呀果度
喺我面前飛下飛下
嚇到我唔知點好
超搞野果度d呀sir
佢地講d笑話幾好笑
但我冇心情笑
笑唔出掛
今日就咁浪費了一天
好采琴日做左d功課
聽日唔洗死做
今日雙手痛到乜咁
痛左兩日
都係因為星期四果日
體育堂做得太過量
所以搞到雙手好痛
COC既相得兩張
←睇落去好似好型咁
←好like呢張呀
|
| 刊登時間:2007-10-13 08:57 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 11 日 星期四  |
| 2007-10-11 |
今日體育堂
9分鐘跑步
掌上壓
又跑死左
聽日雙腳都唔知會唔會痛
跑得果13個圈
就死左
真係唔係幾like跑步
累了!!
再不想做任何東西!!~
|
| 刊登時間:2007-10-11 05:03 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 10 日 星期三  |
| 2007-10-10 |
上數學既時候
開頭冇點既
之後過左冇耐
就有隻蜜蜂飛左入黎
嚇死的
隻蜜蜂飛埋黎既時候
我驚到''哩''喺小影果度
但喺我地果班d男仔仲驚過女仔
由其謝卓龍''哩''喺miss後面
埸而超搞笑
未見過男仔驚成咁
放左學之後基路亞&芝麻仔走左
留低我一個T^T
留喺學校一邊聽歌一邊玩電腦
玩到一半之後就做功課
6點幾走人~~ |
| 刊登時間:2007-10-10 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
| 2007-10-09 |
冇心機上堂
唔知做咩唔開心
悶悶不樂咁
今日有種感覺唔想見到佢
直至到德育至開心返
我發覺同小影傾完計之後開心左
心情好左
好搞野呀佢xd
佢仲講左好多關於邊個邊個d野
我最想聽既野佢想講野
不過講先果句之後我有d想喊(當然喊唔出啦)
喺果時好辛苦
有好多野都唸唔通
有d野又講唔出
之後唔知做咩事講講下
就講邊個暗戀呢個話題
好開心
係咁比小影讚
呵!!呵~~!!
面家我至覺我講d野係一針見
佢地同我講返我至知
我最唔中意傷到人
但傷左都唔知
失敗!!!
|
| 刊登時間:2007-10-09 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 5 日 星期五  |
| 2007-10-05 |
今日放左學芝麻仔、岶、小滔滔& ME
一齊去頌富
小滔滔話要去買遊戲果d野
點知去到果度話冇 =.=''xd
之後去左M記食野
買完芝加哥去左厠所洗手
點知搵極都搵唔到厠所
再行遠D終於搵到喇
超搞野
食到6點幾走人
小滔滔&芝麻仔要出去練野
得我同岶一齊坐輕鐵返去
我陪岶去到西鐵站之後再行返屋企
同岶講左OK多野
今日成日喺度傻笑
係咪都笑一餐
XD '' |
| 刊登時間:2007-10-05 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 73 | »
|