| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 26 日 星期日  |
| 2007-08-26 |
今日去九龍既匯豐銀行(好似)度表演
都ok咁啦!!
錯左dd
但都成完到歐sir既要求
坐車去既中途落雨
我仲要聽緊失戀既歌
一邊望住出面落雨
一邊聽d咁既歌
搞到我既心情都唔開心
整到我好似失戀咁
不過果種感覺真係好應景
完成左今日個表演
聽日仲有個表演
加油呀!!
|
| 刊登時間:2007-08-26 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 22 日 星期三  |
| 2007-08-22 |
今日又係返學校練龍
練左5個鐘到啦(咁當然有時有得休息啦_
之後就喺學校玩排球
好似數字球咁
不過係將數字轉成人名
好釆我唔洗比人罰
都係班男仔讓我姐
如果唔係我唔知比佢地罰左幾多次呀
芝麻就慘喇
輸左一次比人罰''訂''玻(係輸左既懲罰)
個個都唔中
得我一個人中
我都唔想架
我已經好細力架喇
但唔知點解又會中
真係好抱歉呀芝麻仔!! |
| 刊登時間:2007-08-22 08:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 21 日 星期二  |
| 2007-08-21 |
今日要返學校練龍
好早起身
琴晚仲要1點幾訓
朝早7點幾起身
之後再訓
8點半再起身
換3
紮髮
搞左唔知幾耐
9點5到出去
練到3點幾走人
練死左!! |
| 刊登時間:2007-08-21 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 20 日 星期一  |
| 2007-08-20 |
琴晚1點幾上床訓既時候
覺悶
就聽收音機
聽有關真人真事見鬼事件
聽聽下就突然覺得有d野
喺間房到
唔知心多定唔知點
有d凍氣吹向我隻手度
嚇到我睜開隻眼
周圍望
原來自己嚇自己
但係真係覺得周圍都有d野
當我開始驚既時候
就想轉台
點知隻手喺度''振''
就冇聽度
直到今日
我好似見到黑色野閃過
仲以為我睇錯
所以冇點理過
|
| 刊登時間:2007-08-20 08:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 19 日 星期日  |
| 2007-08-19 |
以前既我對於電腦呢樣野太過沉迷喇
用少一日都會人發脾氣
直到F.2開始識左個人
就更沉迷
F.2開始用電腦就係為同佢MSN
一日唔同佢MSN個心就唔知點樣(不是太誇張了吧=.='')
一同親佢傾MSN都會好多野講(係咩都講一餐)
唔會有冷場
就連心理測驗都話(個心理測驗都幾準架)
如果有心事既話
同佢講
佢會令到你煩惱心情好D
所以我一有唔開心&有煩惱既時候都想搵佢傾
但日子一過得耐
我地再冇野可以再傾LU
有野我都唔敢同佢傾
我地既朋友距離遠左
不知不覺間又驚左佢
慢慢就開始冇同佢msn
電腦喺我心目中都冇乜地位 |
| 刊登時間:2007-08-19 08:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 73 | »
|