| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 20 日 星期三  |
| 2008-02-20 |
HI HI !!
好耐冇打lu
因為近日太忙了
所以沒空打
呢排好似發生左好多事咁
有開心亦有唔開心
開心野就記得
但唔開心就
如果唔用心去唸就記唔得
好事好事
今日放學同yo一齊去北江食野
一食好似食唔停咁
yo仲話想肥
o哂~~
之後行返去西鐡果陣見到曹力軒&蔡國平
超xd(想唸過)
我仲以為蔡國平話我咁遲仲唔返屋企
點知佢第一句就話美女與野獸
聽完之後我同yo係咁笑
佢話我係美女而yo就係野獸
當中發生左d事至會令佢咁講
咩事就唔講啦!!
yo認佢係野獸
但我唔認我係美女囉=.=''
我地去到西鐵既seven度談心
過程唔多講
今日好happy咁就過左一日喇!!
|
| 刊登時間:2008-02-20 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 7 日 星期四  |
| 2008-02-07 |
今日表姐一家黎拜年
好可愛呀佢既仔女
眼大大粒
好精靈
好想放佢張相落我個icon度
呀~~愛爆佢呀!!(發癲中)
我都係第一次見到出世唔夠5個月到既bb咋
好細粒呀!!
望落去有d怪
但佢雙眼都係大粒架!!
好妒忌呀!!!
叫表姐個仔仔睜大雙眼既時候
唔知點解自己都做埋一份
最無奈既係
我姐去度佢雙眼有幾大
不過得出黎既結果係2cm
=0=''好妒忌呀>w< |
| 刊登時間:2008-02-07 05:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 3 日 星期日  |
| 2008-02-03 |
最近我買返女仔3
著得男仔3多要轉下著女仔3
第一次著既時候好唔慣
怪怪地
又唔係唔好睇
可能睇慣男仔3啦
要我睇自己著女仔就有d怪
但都型既>w<
好想為自己影番幅相添
留戀下都好
但個外表靚妹左
唔似之前既自己 |
| 刊登時間:2008-02-03 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 1 日 星期五  |
| 2008-02-01 |
返埋今日放假lu
好得有得訓耐d
but天氣好凍
令到我唔多想出街
出街既時候我唔會著好多3
著得小又比人話喎
好唔happy囉
我應該喺呢個新年假裡面都唔會多出街街架喇
除非自己想出啦!!
如果唔係都唔會出
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
放假既前一日仲以為好多功課架添
原來唔係架啵!!
功課數量麻麻咁啦~~
都唔算多
不過小滔滔就慘喇!!
中文都成6份咁多
其他科唔洗講啦!!
都唔知佢點死
作文都有排佢作呀!!
慘!!慘!!慘!!唉~~ |
| 刊登時間:2008-02-01 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 31 日 星期四  |
| 2008-01-31 |
今日放學同左yo&傻鈴一齊去北江買野
去北江之前都喺次所停留左一個鐘到到去
^^喺咁搞個囉咩事
點搞都搞唔令
喺次所既時候被逼錫人T^T
鍚左我既老公仔(YO)&老婆仔(傻鈴)
XD
第一次錫人
感覺係唔慣囉
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日體育堂
自由活動
打排球
打到手又紅又痛
瘀左=.=''
以後冬天都唔玩打排球LU
怕怕呀!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
其實經過小影&YO呢件感情事之後
我都識唸左好多
佢地問D野問題我起碼都解答到
見到佢地咁辛苦
有時我都覺得幸好自己沒有談戀愛
唔洗煩呢D問題!!呵 |
| 刊登時間:2008-01-31 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 73 | »
|