cheng1020
暱稱: 稀嵐
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-04-14
2011-11-07
2011-06-15
2011-06-04
2011-05-28
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 153
今日人氣: 3
累積人氣: 9465
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


2008-02-20

 HI HI !!

好耐冇打lu

因為近日太忙了

所以沒空打

呢排好似發生左好多事咁

有開心亦有唔開心

開心野就記得

但唔開心就

如果唔用心去唸就記唔得

好事好事

今日放學同yo一齊去北江食野

一食好似食唔停咁

yo仲話想肥

o哂~~

之後行返去西鐡果陣見到曹力軒&蔡國平

超xd(想唸過)

我仲以為蔡國平話我咁遲仲唔返屋企

點知佢第一句就話美女與野獸

聽完之後我同yo係咁笑

佢話我係美女而yo就係野獸

當中發生左d事至會令佢咁講

咩事就唔講啦!!

yo認佢係野獸

但我唔認我係美女囉=.=''

我地去到西鐵既seven度談心

過程唔多講

今日好happy咁就過左一日喇!!

                                                           
刊登時間:2008-02-20 10:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 7 日  星期四   晴天


2008-02-07

今日表姐一家黎拜年

好可愛呀佢既仔女

眼大大粒

好精靈

 好想放佢張相落我個icon度

呀~~愛爆佢呀!!(發癲中)

我都係第一次見到出世唔夠5個月到既bb咋

好細粒呀!!

望落去有d怪

但佢雙眼都係大粒架!!

好妒忌呀!!!

叫表姐個仔仔睜大雙眼既時候

唔知點解自己都做埋一份

最無奈既係

我姐去度佢雙眼有幾大

不過得出黎既結果係2cm

=0=''好妒忌呀>w<

                                                           
刊登時間:2008-02-07 05:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 3 日  星期日   晴天


2008-02-03

最近我買返女仔3

 著得男仔3多要轉下著女仔3

第一次著既時候好唔慣

怪怪地

又唔係唔好睇

可能睇慣男仔3啦

要我睇自己著女仔就有d怪

但都型既>w<

好想為自己影番幅相添

留戀下都好

但個外表靚妹左

唔似之前既自己

                                                           
刊登時間:2008-02-03 09:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 1 日  星期五   晴天


2008-02-01

返埋今日放假lu

好得有得訓耐d

but天氣好凍

令到我唔多想出街

出街既時候我唔會著好多3

著得小又比人話喎

好唔happy囉

我應該喺呢個新年假裡面都唔會多出街街架喇

除非自己想出啦!!

如果唔係都唔會出

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

放假既前一日仲以為好多功課架添

原來唔係架啵!!

功課數量麻麻咁啦~~

都唔算多

不過小滔滔就慘喇!!

中文都成6份咁多

其他科唔洗講啦!!

都唔知佢點死

作文都有排佢作呀!!

慘!!慘!!慘!!唉~~

                                                           
刊登時間:2008-02-01 08:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 31 日  星期四   晴天


2008-01-31

今日放學同左yo&傻鈴一齊去北江買野

去北江之前都喺次所停留左一個鐘到到去

^^喺咁搞個囉咩事

點搞都搞唔令

喺次所既時候被逼錫人T^T

鍚左我既老公仔(YO)&老婆仔(傻鈴)

XD

第一次錫人

感覺係唔慣囉

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日體育堂

自由活動

打排球

打到手又紅又痛

瘀左=.=''

以後冬天都唔玩打排球LU

怕怕呀!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

其實經過小影&YO呢件感情事之後

我都識唸左好多

佢地問D野問題我起碼都解答到

見到佢地咁辛苦

有時我都覺得幸好自己沒有談戀愛

唔洗煩呢D問題!!呵

                                                           
刊登時間:2008-01-31 10:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]