| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 7 日 星期五  |
| 2008-03-07 |
呢幾日都要留喺學校練龍
冇計
聽日要表演
練到雙手都係傷
返到屋企先知
傷左都唔知
勁野囉!!!
聽日點算T^T
好驚驚
今日係雞批生日
佢一心唸住我會同佢地一齊出去食飯
點知我冇去
佢唔會失望掛
媽媽唔比出夜街
sor......!!
有機會再補返份禮物比你
補祝講句:
生日快樂
|
| 刊登時間:2008-03-07 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 5 日 星期三  |
| 2008-03-05 |
超黑人憎囉咩事
好憎d小器既人呀
琴日德育堂既時候
又唔關我事o既
佢地冷戰之嘛
又關我事
成個鐘睇任佢地咁
呵!!
佢地識發脾氣
我唔識既
放左學之後勁炆囉
想搵人發脾氣囉
到今日仲要我彩佢
彩佢都傻
小器到死
咩都嬲一餐
都唔知有咩好嬲
次次都係我搵佢
佢至肯同我講返野
但今次唔會囉
妳慢慢嬲包佢啦
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
放左學之後練龍獅
打獅鑼
好玩呀>口<
但打到雙手好痛
打完之後仲有d痺添
不過好過打大鑼
打到悶哂
打到合埋眼都識呀 (吹水)
星期六就要表演lu
一d都唔驚囉 (就假既)
要去天晴表演 (好似)
唔知到時打成點呢??
都係一個............迷!! |
| 刊登時間:2008-03-05 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 28 日 星期四  |
| 2008-02-28 |
今日單堂都有外評員
超讚呀英文堂
有外評人既時候我地都好乖
佢一走
我地班好似作反咁
完全冇理過呀sir講野
呀sir都廢事理我地
佢有佢講書
我地有我地傾閑計
超讚>口<
今日同平時一樣
一放學就同佢地去北江
行街&食野
其實北江都冇咩可以比我地行
但唔知點解就係想去
去親北江都會食好多野
比平時仲要多
望落去我好似冇咩變咁
但其實變左你都唔知
都係我掩飾得好姐
最近同呀yo一齊望仔
今日又見到一個令仔
好型呀!!>口<
不過我都係like髮廊果個多d
又高又廋
又著日本 3 d look
帥爆!!! |
| 刊登時間:2008-02-28 09:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 24 日 星期日  |
| 2008-02-24 |
今日學校家長日
8點幾到學校
無奈的是
返到學校
好似個個都未見過我咁
個個都望住我
雖然我今日冇紮頭髮返學姐
都唔洗咁望住我掛
我班有個仲認唔到我添
0 哂~囉
今日既我唔知比左佢地咩感覺呢
因為冇紮頭髮既我同平時好唔同
冇咁乖
嘿嘿!!!
但我like咁既型像 |
| 刊登時間:2008-02-24 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 21 日 星期四  |
| 2008-02-21 |
今日係我第二比男仔捉住手臂
好xd囉
喺英文堂既時候
葉sir話冇帶野既企起身
我唸住企起身既時候
點知比某某人就捉住左我手臂
唔比我起身
揸到我好緊
想起都起唔到
o 哂
佢仲話寧願佢自己企都唔比我企
因為佢有帶
直至個鐘打既時候
葉sir話起立
佢至肯放手
喺果時
我塊面紅哂
點算!!點算!!
今日上體育堂
玩排球
打到隻手腫左
超痛囉咩事
又紅又腫 |
| 刊登時間:2008-02-21 09:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 73 | »
|