cheng1020
暱稱: 稀嵐
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-04-14
2011-11-07
2011-06-15
2011-06-04
2011-05-28
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 153
今日人氣: 0
累積人氣: 9430
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 29 日  星期二   晴天


2008-07-29

最近又有d靈感

作句子^^

如下:

淡了嗎?? 淡了嗎??

 


今天看到他


心情竟沒變化


從前我愛的他
 

如今淡了嗎??


當你愛上我
 

我卻決議放下你

這是否太兒戲
 

相戀感覺
 

早已略過

 

想起從前
 

每當你在我身旁走過
 

數不盡星似的會從天掉下
 

它們也跟我一樣
 

多麼渴望親近你
 

容我記起
 

讓我在記憶親近你
 

在我天地誰也沒法跟你比
 

可知我卻愛得如此無道理
 

在你面前
 

沒法把笑臉面具戴上
 

也沒法把悲傷除下
 

累了嗎??  累了嗎??
 

多麼想把你放下
 

如果愛對方是一種負累
 

說離開你會理解嗎??
 

你知道嘛??
 

不能擁有的東西
 

我還會用心去看
 

用心去欣賞•••!!

 

看者給給意見吧!!

                                                           
刊登時間:2008-07-29 09:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天


2008-07-28

今日同姊班fd一齊去湖蝶灣BBQ

有點後悔去左

今日超熱唔好講笑^^"

又曬喎

都唔知有冇黑到添

 唔知點解冇太陽既時候就想黑

但一有太陽就唔想

去到企陣比d蚊咬到一粒粒

數目:12

雙腳紅哂

唔知咩事囉

咬黎咬去都係得幾個

食完之就去左沙灘玩水

比海浪沖埋腳果種崐覺好讚

之後悶到冇野玩

見有海浪既時候

踢浪

搞到成身濕哂

不過真你好好玩^^

miss個囡囡好qq

同佢玩得都ok開心

 

                                                           
刊登時間:2008-07-28 10:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 21 日  星期一   晴天


2008-07-21

7月20日

係我校龍隊既學屆比賽

好緊張

好驚打錯

但最終都係有d冇打

佢地話打唔到果d都要扮冇事

唔知算唔算係最尾呢??

如果係既咁都比我地攞到冠軍

開心^^

呢日除左係我地比賽日之外

亦都係芝麻既生日

答應過芝麻我會攞舍冠軍比佢睇

承諾兌現左

亦都係比芝麻一份生日禮物

但開始打既時候芝麻打亂左

搞到佢唔開心

唸住一班龍隊人出去慶祝

但冇左件事

返而去左滔仔屋企慶祝

好搞笑佢地

講d野 & 做d野都好白痴

佢地仲同蛋糕拋去o親仔度

但點知中得最勁係雞批

好xd 呀

去到11點幾走人

返到屋企沖埋涼

2點先訓

就咁過左一日^^

                                                           
刊登時間:2008-07-21 09:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 13 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
                                                           
刊登時間:2008-07-13 08:35 PM


2008 年 7 月 10 日  星期四   晴天


2008-07-10

今日學校有活動

但出面落好大雨

仲唸住唔去

但到最後都去左

開頭仲以為冇乜人去

點知都可多下

今日係我讀中學以黎第一次遲到=3=

落到留下都8點59分

唔遲就奇

塔成粒鐘既車

唔嘔

棒棒^^

入場既時候

工作人員個個都唔叫

係都要我同成龍影相

我禁出眾到最後當然冇影啦^^

比芝麻見到

比佢笑=3=

去到玩鬼屋

仲以為會好剌激

點知不外如是

黎黎去去得果兩個人(好似)

不但唔知點解我係咁叫

哈哈~無奈

午飯就去左漢陽苑(個名好似係咁)

落車要行過去

導遊舉起支黃色旗

搞到我地好似自由行咁

我地班人係咁叫佢唔好舉

唔好講咁大聲

佢都好無奈

只有照我地意思去做

做左目的地

d野都唔係咁好食

可能坐完車關係

冇乜胃口食野

食食下仲想嘔

食左好少野

但就攞左好多野食

浪費了

最後去左太空館

睇野&聽野

進入了半睡半醒狀態

完左之後一起身

個頭超暈

旅程完了回校^^

                                                           
刊登時間:2008-07-10 10:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]